zondag 22 januari 2012

Review: Essence, Crystalliced

Om te beginnen met mijn eerste review leek het mij leuk om een uitgebreid verslag te doen van deze collectie van Essence die in de winkels zal liggen van januari tot en met februari in onder andere de Kruidvat.
Waarschijnlijk hebben jullie er allemaal al van gehoord en zullen jullie ze ongetwijfeld ook inmiddels in huis hebben gehaald, maar ik vond het toch de moeite waard om even mijn ervaring te vertellen over deze nagellakjes.

Er zijn totaal vijf kleurtjes:
Ik gebruik mijn eigen nagels voor de volgende foto's en die zijn geheel door mij gemaakt, dit geeft jullie een realistisch beeld van de lakjes die ik gebruik. Ik zal ze een voor een beschrijven en wat ik ervan vond. Om de nagellakjes snel te laten drogen heb ik de Essence Express Dry Drops gebruikt, deze zorgt er voor dat je nagellak binnen 1 á 2 minuten droog is. Hier zal ik ook nog een Review over schrijven net als de topcoat die ik gebruikt heb: De Gel Topcoat.

Als eerste heb ik voor jullie het lakje gekozen 01: It's a snowman's world. 
Dit lakje dekt erg snel en binnen twee lagen heb je het resultaat bereikt wat je kan zien op de bovenstaande afbeelding. Ik vind het een leuk kleurtje en het valt niet erg op!! Dit kleurtje is zeker een aanrader!



Vervolgens heb ik het lakje uitgeprobeerd dat heet: 02 Ice Crystals On My Window
Over dit kleurtje ben ik wat minder te spreken, ik heb voor deze foto's bijna vier lagen moeten gebruiken eerder dat ik dit resultaat kreeg, het duurde vrij lang voordat deze droog was ondanks dat ik de Express Dry Drops gebruikt heb, wil je dit kleurtje gebruiken, moet je wel veel geduld en tijd hebben!!


Het derde kleurtje dat ik voor jullie heb is: 03: Iced Aged Reloaded
Ik denk dat ik het meeste te spreken ben over dit kleurtje, dekt snel binnen 1 á 2 lagen en heeft een prachtig nude-effect en is uitermate geschikt voor meiden die van rustige, onopvallende kleurtjes houden. Als ik hem op heb, lijkt het ook wel alsof mijn handen iets bruiner lijken dan normaal.


En voor nummertje vier heb ik gekozen: 04 ices eyes baby
Dit is zeker een verfrissend nieuw kleurtje al doet het me wel denken aan een MultiDimension kleur van Essence die hier erg op lijkt, maar dit kleurtje past zeker bij deze Limited Edition van Essence en zeker een Must Have!! Echter is het wel jammer dat het kleurtje pas bij de derde laag echt goed dekt om het resultaat te krijgen zoals hier boven. Overigens vind ik de naam echt geweldig van dit kleurtje maar ik snap niet waarom ze deze voor de nagellak ook gedaan hebben? In ieder geval, super leuk verfrissend kleurtje, maar is niet echt super dekkend.



Als laatste heb ik voor jullie het kleurtje: 05 Frosted Champaign
Dit kleurtje lijkt erg op nummer twee Ice Crystals On My Window, maar is meer rozig dan geel. Ook deze dekt erg slecht en heb je zeker wel zo'n 3 á 4 lagen nodig wil je dit resultaat bereiken, en omdat deze zo erg op de andere lijkt vind ik dit best een teleurstelling.


Al met al komt het erop neer dat er een paar leuke kleurtjes tussen zitten die toch goed dekken en een aantal die toch best tegenvallen, deze lakjes samen hebben mij ongeveer negen euro gekost en zijn €1,79 per stuk dus aan het geld licht het niet en zijn ze zeker leuk om uit te proberen!
Overigens heb ik voor alle kleurtjes de Gel-Look topcoat gebruikt:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten