maandag 23 januari 2012

Review: Essence Special Effect topper

Al een tijdje ben ik bezig met het maken van foto's van de Special Effect Toppers van Essence. Waarom? Ik vind het geweldige topcoats en ik gebruik ze ook heel veel. Daarom vond ik het ook absoluut de moeite waard om een review te schrijven over deze toppers!
Ze kosten slechts €1,79 bij de kruidvat en zijn helaas niet allemaal meer in de vaste collectie, maar ik vond het zeker de moeite waard om ze allemaal te laten zien (althans degene die ik zelf heb).
Ik heb voor alle special effect topper de White and Seek van Catrice gebruikt, hiervoor heb ik twee laagjes gebruikt. Echter voor eentje heb ik een multidimension kleur gebruikt namelijk: 23 Replay.

nr01: It's purpalicious
Om dit resultaat te krijgen heb ik toch wel zo'n drie laagjes moeten gebruiken, het is namelijk vrij dik van substantie en de glitters blijven niet al te goed achter, dat is wel een beetje jammer. Verder ziet dit kleurtje er super leuk uit en fleurt het je basiskleur echt op!

nr02: Circus Confetti
De naam zegt het eigenlijk al, dit is een echte confetti nagellak. Verder valt er gewoon niets over te zeggen. Deze topper heeft ook meerdere lagen nodig en droogt door de dikke substantie wat langzamer dan de rest, maar desalniettemin een super leuke topper!

nr03: Hello Holo
Dit is denk ik wel een van mijn favorieten van deze toppers. Ik ben namelijk een enorme glitterfan en alles wat met glitters te maken heeft moet ik gewoon in huis hebben, dus zo ook deze nagellak(erg he?). De naam van het kleurtje past ook totaal bij de totale look. Voor dit plaatje heb ik drie laagjes gebruikt, maar met een of twee laagjes is het ook een super leuk effect. Eigenlijk heb ik hier niet zoveel op aan te merken.

nr04: Mystic Mermaid
Mystiek dat is dit kleurtje zeker en dat straalt het absoluut uit als je het over een mooie kleur lakt. 
Geweldig vind ik dit kleurtje, alleen wel een beetje jammer dat deze niet meer in de collectie. Droogt super snel dit kleurtje en fleurt de hele boel op! Dus meiden die van mystiek houden, dit kleurtje moet je zeker in huis hebben!

nr05: Time For Reflection
Bij de naam van dit kleurtje moet ik gelijk denken aan de Disneyfilm Mulan en dan specifiek aan het nummer 'Reflection' . Een prachtig nummer net als het kluertje. Het geeft inderdaad een reflecterend effect en kan een hele leuke toevoeging geven aan een kleurtje dat je al in huis hebt. Zelf ben ik er niet zo'n fan van, maar misschien kan dat nog komen.

nr06: You're a gold mine
In het potje lijkt het erg op de kleur Mystic Mermaid, alleen dan meer goud dan zilver. Echter is dit niet het geval. Dat is wel een beetje jammer. Het kleurtje dekt ook niet echt goed. Desalniettemin wel een leuk effect topper.

nr07: Soft Touch
Dit is een van de alleerste potjes die ik heb gekocht voor mijn Nail Art. Moet je nagaan hoelang ik deze al heb. Het verbaast mij ook hoe goed deze mat topper is. Dit kleurtje doet het namelijk precies wat het moet doen en droogt ook nog eens snel! De linkerfoto is het originele kleurtje en de rechterfoto is hetzelfde kleurtje met de topper erover heen. Geweldig toch? Ik denk ook wel dat dit degene is waar ik het meest tevreden over ben. 

nr10: Glorious Aquarius
Als laatste maar zeker niet de minste heb ik voor jullie de Glorious Aquarius. Beter bekend van de Add on Magic collectie. Ik heb me rot gezocht waarom het ineens van nummer zeven naar nummer tien gaat en ik kan de nummers acht en negen nergens vinden. Heeft iemand van jullie misschien een idee waar deze zijn of een idee waarom ze deze ineens nummer tien hebben genoemd??? Want ik vind de toppers echt geweldig en ik moet ze ook allemaal in huis hebben, haha:).
In ieder geval is dit een geweldige topper die een mysterieuze nail art zoals een zeemeerminnen look echt compleet maakt. Net als de andere glitter toppers heeft deze verschillende laagjes nodig om dit effect te krijgen wat wel jammer is. 


Ik hoop dat jullie veel aan dit artikel hebben en dat jullie ze nu zelf ook in huis gaan halen!!!!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten