vrijdag 17 februari 2012

Nieuw: Essence Assortiment

Het zat er alweer een tijdje aan te komen, maar nu hebben wij in de kruidvat de nieuwe collectie van Essence en Catrice. In deze blog zullen jullie informatie te weten komen over de Essence collectie.



Nude Glam
Echt super leuke kleurtjes! Zeker geschikt voor een manicure zonder al te veel gedoe. Net als de colour&go lakjes kosten deze €1,29. Er zijn totaal zeven verschillende tinten en zijn zeker de moeite de waard om ze uit te proberen!

Colour&Go
De al bekende collectie van Essence, dit zijn de nieuw bijgekomen kleurtjes van deze periode. Ze zijn allemaal super leuk en wat een namen! Geweldig. Ik heb zelf de kleurtjes 95, wanna be your sunshine, 94, gold fever en nummer 89, kiss me good bye gekocht. Dit zijn het gele, lichtroze en het goudachtige kleurtje en jeetje prachtig!!
Als het lukt zal ik morgen nog swatches proberen te plaatsen!!
Ook nu kosten ze nog steeds maar €1,29 per stuk.


Colour 3in1
Het zat er eigenlijk al aan te komen na de Circus Circus collectie. De H&M heeft ook al een aantal van deze leuke potjes en zijn zeker een goeie en originele aanvullen van de collectie van Essence. Zeer verfrissende kleurtjes, al kosten ze wel €2,79 per stuk. Uiteindelijk is het nog geen geld als je beseft dat het 3 kleurtjes in 1 zijn:).


Special Effect Topper
Wat was ik blij toen ik las dat deze aangevuld zouden worden!!!! Dit waren de eerste potjes die ik in mijn handen, maar met weinig geld kan je weinig kopen en heb ik alleen de nr08: Night in Vegas gekocht. Het potje Glorious Aquarius nr10, had ik al in bezit bij het de It's Magic collectie. Echt geweldige aanvulling en nog steeds €1,79 en zijn verbluffend mooi!!!

Magnetics
Ze bestonden al, maar nu met een aantal apart verfrissende kleurtjes en een nieuw patroontje!! Ik ben erg benieuwd. Het magneetje kost €1,79 en de lakjes €1,99.
Essence Nail Art
Jammer genoeg heeft Essence besloten maar een kleurtje cracking topcoat aan te vullen bij de collectie net als maar een tip painter.
De cracking topcoat kost dacht ik nog steeds €1,79 en ziet er leuk en verfrissend uit!!!
Het penseeltje+sponjes kost slechts €2,00 en de tattoo's kosten €1,49 per setje.


Aan het geld kan het dus totaal niet liggen:) Het ziet er allemaal super leuk uit en ik baalde onwijs dat ik geen geld had om meer te kopen, ach ja je kan niet alles krijgen wat je wilt:). Ik zal proberen om er voor te zorgen dat er morgen nog swatches komen, maar ik kan niks beloven!!!!
Overigens heb ik alle foto's van deze website vandaan gehaald: http://www.120coloursofbeauty.nl/nieuw-van-essence-nagellak-nail/
Nu ben ik natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden!!!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten