zaterdag 11 februari 2012

Rhinestone Collectie

Onderstaande foto's zijn door mij gemaakt, indien anders is vermeld. Dit heeft er mee te maken dat ik het doosje niet netjes genoeg vond om er een foto van te maken en er neer te zetten.
Rhinestones in de volgende kleuren en maten heb ik in mijn bezit:

Rhinestones Ebay

1.5mm mixed round rhinestones (round)
 

bron foto: google 1.5mm mixed rhinestones
Deze kan je hier kopen.

2.0mm mixed rhinestones (round)
 
bron foto: google 2.0mm mixed rhinestones
Deze kan je hier en hier kopen.

3.0mm mixed rhinestones (round)
Deze kan je hier kopen.

4.0mm rhinestones (round)
Deze kan je hier kopen.


Dit is het eventjes voor nu, ik zal deze pagina regelmatig updaten totdat ik alles heb neergezet wat ik in mijn collectie heb:)

1 opmerking:

  1. Hele mooie spulletjes! Ik volg je nu, het zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!
    X

    www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen