donderdag 22 maart 2012

Preview: Essence TE, Marble Mania

Jaja! Na Season of Extreme is er alweer een nieuwe LE aangekondigd. Zelfs twee! Dit is er eentje van, er staat echter op de website dat deze alleen in België te verkrijgen is al las ik op verschillende blogs dat dit waarschijnlijk niet het geval zal zijn... hopen dat deze geweldige Limited Edition ook naar NL komt!
Marble Mania de naam zegt het al, de lakjes zijn bestemd voor de geweldige Marble Manicure techniek!
Hier is een voorbeeld van een filmpje hoe je dit het beste kan doen... ook heb ik hier voor jullie iemand die hier echt super goed is! De collectie zal bestaan uit vier lakjes, allemaal €1,79 per stuk en een redelijk grote hoeveelheid qua inhoud.

Marble Mania
Dit zijn de lakjes die van deze collectie uit zullen komen. Zijn ze niet enorm schattig???? 
Zoals ik al aangegeven heb zullen ze zo rond de €1,79 gaan kosten. De namen van deze super hippe kleurtjes zijn:  nr01 Raspberry Swirl, nr02 who is mr Brown, nr03  Silver twister en nr04 Peaches.... 
Niet echt bijzonder spectaculaire namen, maar toch ben ik echt super benieuwd naar de kwaliteit van de lakjes bij de marble manicure. Ik ben namelijk hier een grote fan van en ik hoop ook dat ze vanaf maart in de Nederlandse schappen zullen liggen!
Behalve deze geweldige lakjes brengt essence (naast de bijbehorende make-up natuurlijk) ook een geweldige Nail Art Kit uit. Deze kit zal zo'n €2,25 gaan kosten. Dit setje bevat twee sponsjes waarmee je een gradiënt nail art mee maken. De bokkenpootjes (ook wel bekend als rosewood sticks) worden normaal gesproken gebruikt voor het naar achteren duwen van je nagelriemen... echter met Marble Manicure wordt dit gebruikt voor het maken van de leuke figuurtjes! En dan natuurlijk een super dun en lang kwastje... altijd erg handig!!


Ik hoop zo erg dat deze Limited Edition in NL komt! Al denk ik dat Nederland het houdt bij de Fruity collectie (zal zo snel mogelijk hiervan een preview plaatsen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten