zondag 13 mei 2012

Review: Essence Nude Glam

Inmiddels zijn jullie al bekend met de nieuwe collectie van Essence. Deze collectie bevat weer een leuk aantal vernieuwde lakjes, zo ook de NUDE lakjes. Deze lakjes zijn ideaal voor dames die op werk (bijvoorbeeld) geen opvallende nagellak mogen dragen, of voor dames die zelf geen opvallende nagellak willen. Ik heb drie van de zeven lakjes voor jullie geswatched! Benieuwd? Lees dan verder...
De onderstaande lakjes zijn de lakjes die tot de Nude Glam collectie behoren. Per stuk zijn deze voor €1,29 verkrijgbaar bij de kruidvat!


Nr01: Cotton Candy
Cotton Candy is het eerste lakje van de zeven en ook de lichtste. Ik had deze toevallig gekocht bij de 1+1 gratis nagelverzorging aanbieding van de kruidvat. Ik was er erg benieuwd naar. Helaas vond ik hem vrij licht uit pakken. Zie hieronder het resultaat. Ik heb op deze foto drie laagjes gebruikt, gelukkig droogt deze vrij snel dus dat is een meevaller!  Persoonlijk vind ik hem zelf iets teveel opvallen voor een echt nude kleurtje. In ieder geval, dat geldt voor mij.
   



Nr06 Hazelnut Cream Pie
Op veel verschillende blogs had ik al gelezen dat dit een van de mooiste lakjes van de gehele collectie is. Geloof me, het is waar! Ik heb dit lakje al meerdere keren gedragen. Na een laag dekt deze al, maar twee lagen is mooier! Ook deze droogt zeer snel en blijft zeker drie dagen goed zitten. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit lakje echt ge-wel-dig vind! Kijk voor het resultaat naar de onderstaande foto.
 



Nr07 Café Olé Olé
Dit is de laatste van de hele collectie en ook meteen de donkerste. Zelf  vind ik dit echt geen geschikte kleur voor mijn huidskleur, daar valt deze teveel voor op! Al met al is deze wel in zeker één tot twee lagen gedekt en droogt ook deze zeer snel. 


Al met al moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met de kwaliteit van de lakjes. Essence gaat er zeker op vooruit! Ik vind het ook fijn dat ze zoveel variatie in de lakjes hebben gedaan! Welke hebben jullie al in huis.

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg mooi!
    Ik heb zelf Hazelnut Cream Pie en die vind ik erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog geen nude lakje uit deze collectie maar hazelnut cream pie ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen