zondag 3 juni 2012

Blog Update 03-05-12


Hallo lieve volgers! Ik wil ten eerste even zeggen dat ik het onwijs leuk vind dat ik de 20 volgers heb bereikt. Het is nog lang niet zoveel zoals bijvoorbeeld Beautygloss dit heeft, maar het begin is er!!


Sinds gisteren heb ik dus nu ook een account aangemaakt op: Bloglovin'. Net als op blogspot kan je al je favoriete blogaccounts overzichtelijk bij elkaar zetten. Zo kun je mijn blog er nu ook toe voegen!!



Het zal jullie gisteren vast niet ontgaan zijn dat er twee nieuwe pagina's bij zijn gekomen bovenaan de menubalk. Dit zijn: Nail Art waarin ik een overzicht geplaatst heb met al mijn gemaakte Nail Art met links naar de tutorials en eventuele filmpjes.
Verder heb ik ook nog een pagina aangemaakt genaamd winacties waarin ik een overzicht bij hou met winacties op dit moment binnen Nederland. Zie jij een nieuwe winactie met betrekking tot Nail Art? Laat mij dit dan weten via: myfantasticnails@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten