dinsdag 12 juni 2012

Favoriete videos: mei

Regelmatig kijk ik op youtube voor inspiratie van nail art en voor handige tips. Nu leek het mij leuk om iedere maand een overzicht van video's te plaatsen die ik heb ontdekt en heel erg handig zijn of gewoon leuk om naar te kijken!



Overzicht

Technieken
Ombre Nails by NikkieTutorials
Ombre Nails by Cutepolish

  
Je kent ze vast wel, de gradiënt nails. Bij deze techniek gebruik je één kleur in verschillende tinten die je laat vervagen. Hierbij gebruik je een spons en vaak glitters als special effect. Dit is een 'nieuwe' techniek.
Ook hierbij gebruik je een spons, maar heb je op een hele snelle manier toch leuke nagels! (dit is in een paar minuten gedaan) Het is een zeer leuke nieuwe techniek die ik ontdekt hebt en makkelijk gedaan is als je geen tijd hebt, maar wel leuke fleurige nagels wil! Bovenstaande links zijn twee verschillende manieren om deze techniek uit te voeren.


Nail Art
Flower Nails by minnakeDOTcom
Tulip Nails by Cutepolish
 
Dit zijn twee hele leuke manieren om zelf je eigen bloemen nail art te maken. Heel vaak zie ik one-stroke nail arts of eenvoudige met stipjes, maar deze vond ik in het bijzonder opvallen door de manier hoe deze gemaakt werken. 


DIY's + Tips&Trics
DIY: Nail Art Kit by NekoAsthetic
DIY: Glitter Nail Polish by QueenBeeuty
In de eerste video wordt uitgelegd hoe je op een leuke, makkelijke, eenvoudige en goedkope manier je eigen Nail Art kit kan samen stellen. Dit is super handig voor alle (jonge) dames die net beginnen met Nail Art en niet zoveel zin hebben om hier gelijk veel geld aan uit te geven.
In de tweede video laat QueenBeeuty zien hoe je op een eenvoudige, leuke manier je eigen Glitterlak kan maken... Erg leuk!
Als laatste heb ik een video voor jullie hoe je simpel, snel en makkelijk je glittelak weer kan verwijderen. 



Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden en als het jullie bevalt zal ik proberen dit maandelijks te doen!

2 opmerkingen: