dinsdag 12 juni 2012

In the spotlights: Nailart Creations

In the spotlight is een nieuwe reeks artikelen met daarin een Nail Art liefhebber die haar passie toont en een blog schrijft. In dit artikel zet ik ze in 'The Spotlight' omdat ze voor mij een reden hebben om een plekje te verdienen! Je hoeft niet super goed, super creatief te zijn om hierin te komen. Zolang je origineel bent en afwisselend! Ook in dit artikel komen? Stuur dan een bericht naar: myfantasticnails@gmail.com en laat weten waarom jij een plekje verdient in dit artikel+foto's van jouw creatie+een link van jouw blog!


Deze keer staat weer een super leuke (naar mijn mening) blog in the spotlights. Dit keer is het de blog van Sylvia: Nailart Creations


Vandaag: Nailart Creations
Ook Sylvia van Nailart Creations verdient een plekje in de erelijst. Al enige tijd volg ik haar blog en ben ik toch weer verbaast over haar kwaliteit! Sylvia plaatst regelmatig swatches van nagellak, reviews van producten en iedere zondag een overzicht van die week. Naast deze artikelen plaatst ze ook regelmatig filmpjes die zeer goed van kwaliteit zijn, net als de foto's die ze plaatst. Andere bloggers zouden haar wel eens als voorbeeld moeten nemen! 



Dit zijn slechtst enkele creaties/swatches die zij heeft gecreeërd. Ze heeft zo ontzettend veel!!! Het is zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen op haar blog en ook heeft ze een eigen website.

1 opmerking:

  1. Ik volg deze blog ook en vind ook dat ze zeker een plaatsje in de erelijst verdient.

    BeantwoordenVerwijderen