donderdag 7 juni 2012

Preview: Kiko Nail Polish

Een nagellakmerk waar ik de laatste tijd steeds meer over hoor is het bekende merk: Kiko. Nu hoor ik jullie denken, 'Dat is toch heel duur?' Nee dat is het totaal niet! Ik was verbaast toen ik de prijzen zag van deze nagellak. Ik laat straks verschillende lakjes zien, maar eerst vertel ik even wat over het merk Kiko. 


Kiko, Make-Up by Milano
Kiko is van oorsprong een Italiaans bedrijf dat is opgericht door een groep mensen genaamd de Percassi Group. Dit is een groep ondermers die zichzelf zo genoemd hebben.
Het bedrijf is opgericht in 1997 en is dus nog niet zo heel erg oud, maar toch vrij bekend.


Missie van Kiko
Kiko heeft als missie om vrouwen van allerlei leeftijden te voorzien van de beste make-up voor een niet al te hoge prijs. Natuurlijk heeft Kiko dit erg slim aangepakt, welke vrouw wil dit niet? Zeker in de crisis waar we op het moment ons in bevinden en vrijwel alles onbetaalbaar blijkt te zijn.


Proefdiervrij
Sinds 2004 proberen ze de trend 'Proefdiervrij' te volgen en meet te doen. Het is tegenwoordig erg populair om zoveel mogelijk proefdiervrij te zijn en je zal merken dat het steeds meer voor gaat komen (kijk bijvoorbeeld maar naar Essence). Dat is dus ook een voordeel aan dit merk!




Nagellak kiko
Inmiddels weten jullie nu wie Kiko is en wat ze doen. Natuurlijk zijn jullie erg benieuwd naar wat de nagellak kost, waar je deze kan kopen en hoe het eruit ziet. Als je hier antwoorden op wil hebben raad ik je aan mee te lezen.

Uiterlijk
De potjes van Kiko zien er vrij standaard uit, maar hebben toch iets extra's naar mijn mening. De dop is vrij groot (wat erg handig is) en de inhoud van deze lakjes zijn vrijwel altijd 11ml.  Kiko staat bekend om de variatie in de kleuren en is wat betreft te vergelijk met het alom bekende merk 'Essie'. Al scheelt de prijs natuurlijk enorm.


Prijs en waar vekrijgbaar
Kiko is helaas niet te verkrijgen in Nederlandse winkels, maar wel in verschillende nagellak webshops, zoals de officiele webshop van Kiko. Daar krijg je gelijk een overzicht met verschillende nagellak. Zo zie  je direct dat ze naast de standaard lakjs ook 'Crackle' lakjes hebben en 'Magnetics' lakjes. Dat is natuurlijk super leuk!
De prijzen van de lakjes kunnen nogal verschillen, maar normaal gesproken zijn deze niet duurder dan €3,90 en dat is natuurlijk super goedkoop voor deze leuk uitziende nagellak.


Enkele swatches
De nagellak droogt snel en dekt heel erg goed, de kwaliteit van deze nagellak schijnt heel erg goed te zijn en zodra ik verschillende swatches zag was ik meteen verkocht. Jullie ook??
   
Bron                                         bron


   
bron                                         bron




Hebben jullie al van dit merk gehoord? Zo ja, wat is jullie ervaring met deze lakjes? Zo nee, ga je ze een keertje bestellen? 


2 opmerkingen:

  1. Hmm, klinkt interessant!
    Binnenkort ga ik daar eens een lakje van bestellen om mijn ervaringen te delen hihi^^

    BeantwoordenVerwijderen