zaterdag 2 juni 2012

Stamping Nail Art

Op deze pagina vinden jullie een overzicht van mijn producten met betrekking tot Stamping Nail Art (dus nagellak, scrapers, stempelkussens, plates). Alle foto's zijn door mij gemaakt indien anders wordt aangegeven. Zit er iets tussen waar jij graag een review van wil zien? Laat het mij dan weten door een comment achter te laten of door mij een mailtje te sturen naar: myfantasticnails@gmail.com en ik zal zien wat ik voor je kan betekenen!




Nail Polish
- Essence
           
NR01 Stamp Me! White    NR02 Stamp Me! Black!    NR03 Stamp Me! Silver


Deze nagellak is verkrijgbaar bij de Essence Nail Art schappen. Deze nagellak kost net als de gewone Essence nagellak Colour&Go €1,29 en is verkrijgbaar bij de grotere Kruidvatwinkels.


Scrapers & Stampers
- Essence, Scrapers

- Essence, Stampers
- Ebay, Scraper

- Ebay, Stamper
 

Dit zijn de enige stampers en scrapers die ik op het moment in mijn bezit heb. Ik heb een overzichtje voor jullie waar ik deze gehaald heb en hoeveel deze mij gekost hebben.
1) Essence Stamper en Scraper zijn verkrijgbaar bij de Kruidvatfilialen en liggen in de Nail Art schappen. Ze gaan samen met een Image Plates en kosten €2,99 per setje.
2) Ebay Stamper en Scraper zijn verkrijgbaar via de online webshop Ebay en hebben mij $0,99 (€0.80) en zijn samen één setje.


Plates
- Essence (geen nummers)


- Born Pretty Store (m56, m69, m71, m74)


- Herôme (B120, B56, B57)


Veel Stamping Plates heb ik nog niet (tenminste nog niet zoveel als ik zou willen), maar hier even een overzichtje hoeveel deze kosten:
1) Essence, image plates kosten €1,45 p.s. en zijn verkrijgbaar bij de grotere Kruidvatfilialen
2) Born Pretty Store, image plates $2,99 p.s. (€2,50) en zijn regelmatig in de aanbieding voor slechts $1,55 (€1,25) en zijn verkrijgbaar bij Born Pretty Store webshop.
3) Herôme, image plates kosten €7,50 per drie stuks (dat is dus €2,50 p.s.) en zijn verkrijgbaar bij de Etosfilialen!



Let op!: de ronde Essence Image Plate zat samen met een scraper en stamper in een setje. Dit setje kost €2,99 en ligt in de Essence Nail Art schappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten