vrijdag 29 juni 2012

Zomeraanbiedingen Nagellak

Zoals jullie weten is vandaag de zomer een week en dag geleden begonnen. Dit betekent dan ook volop aanbiedingen en kortingen. Ik was niet specifiek op zoek naar nagellak of iets dergelijks, ik wilde een rondje lopen om te kijken wat er allemaal in de winkels lag. Na een niet al te lange tijd kwam ik er achter dat vrijwel elke winkel waar ik langs liep korting had op vele artikelen. Ik heb voor jullie op een rijtje gezet welke er betrekking hebben op nagellak en te vinden zijn in alle filialen in Nederland. Een enkeling zal misschien een uitzondering zijn. Kijken jullie mee?



DA Drogisterij
Kiss: Het bekende merk Kiss kennen jullie onderhand natuurlijk wel! Ik denk dat vele van jullie het een leuk, maar duur merk vinden. Geen zorgen! De losse stripers (dus niet degene die in een 3-pack zitten), zijn tijdelijk voor 50% in de aanbieding (dus €2,75). Nu weet ik niet of deze aanbieding geldt in alle DA filialen, maar ik geloof van wel.

L'Oreal Paris: De nieuwe nagellak van de Ici Paris ligt in vrijwel alle drogisterijen. Dit is een nagellak met een geïntegreerde topcoat. Heel handig, je brengt de nagellak aan en deze is gelijk good-to-go! Normaal gesproken is deze nagellak €10,00 per stuk. Nu is deze nagellak slechts €4,99! Deze prijs valt dan ook maar net in de 'Low Budget' categorie van mijn blog, maar toch even de moeite waard geweest om te plaatsen.

Wild&More: Dit is (voor mij) een nieuw merk! Wild&More is verkrijgbaar €2,50 bij de DA. Ik geloof dat dit merk niet in ieder filiaal verkrijgbaar is. Wild&More heeft een assortiment van ongeveer twintig lakjes (uit mijn hoofd te weten) en variëren van zilver en goud tot roze en zwart.


Kruidvat
Gosh: Het gehele assortiment van Gosh is bij de Kruidvat tijdelijk 30% korting! Lekker mee genomen dus:) Dat zorgt er gelijk voor dat de nagellak slechts €4,90 is en dus ook net op mijn site kan!


ETOS
Herôme Mini's: Sinds kort heeft de Etos in enkele filialen een mini versie van het bekende merk Herôme. Deze lakjes zijn slechts €3,00.

Rimmel London: Goed nieuws voor Rimmel fans! Bij de Etos zijn de lakjes nu in de aanbieding voor slechts €3,99! Normaal gesproken zijn deze lakjes €6,99.


Zo dat was het weer voor deze keer! Er zijn vele aanbiedingen die ik niet op deze website heb gezet (denk maar eens aan het feit dat De Mooi nu ook tot wel 50% korting heeft op verschillende artikelen), maar ik heb enkel de producten erop gezet met betrekking tot de Low Budget-eis (max 5,00 euro!). 
Ik hoop toch dat jullie dit een leuk artikel vonden en er wat aan hebben gehad!

1 opmerking:

  1. Een aantal L 'oreal colour richie lakken zijn nu 50% korting bij de kruitvat, ik denk dat ze uit het assortiment gaan, deze kosten nu €3,- ;)

    Verder wist ik de meeste al :D
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen