donderdag 30 augustus 2012

Readers Opinion: Stash laten zien?

Zo af en toe heb je van die vragen in je hoofd zitten die je niet alleen zelf kan beslissen, maar waarbij je anderen moet mee laten beslissen. Dit is er eentje van! 
Mijn vraag aan jullie is, zal ik jullie mijn Stash laten zien of niet? De reden dat ik dit aan jullie vraag is omdat ik wel meer dan 300 lakjes heb. Als ik dit zou doen, dan ga ik sowieso mijn Nail Art dingetjes scheiden van de lakjes. Hoe moet ik dit aanpakken?



Nu heb ik niet een super deluxe camera met alles erop en er aan. Als ik ga filmen kan het zijn dat het regelmatig beweegt. Ik moet namelijk alles met één hand filmen (ik heb een gewone standaard Lumix camera). Het lijkt mij ook oersaai om een ellenlange film te laten zien van al mijn nagellakjes. Zal ik het per merk laten zien of per kleur? (Zoals ik al eigenlijk doe in blogposts).
Ik kan natuurlijk ook overal foto's van maken en dit weer in een filmpje zetten, zodat het een soort diavoorstelling is. Wat is hetgeen wat jullie zouden willen?

Ik kom er zelf echt niet uit, het lijkt me hartstikke leuk dit voor jullie om mijn Stash te laten zien, maar zal ik dit wel doen met zoveel lakjes in mijn collectie? En hoe? Laat het me alsjeblieft weten, want ik kom er niet meer uit.... hellup!! 
Oh en als dit project komt, zal het wel een tijdje duren voordat het online komt te staan in verband met school en dergelijk. Let me know!


1 opmerking:

  1. Ik vind stash filmpjes super leuk en mij maakt het niet uit of het gefilmd is of een slide show :)

    BeantwoordenVerwijderen