zondag 2 september 2012

Favoriete videos: augustus

Welkom bij mijn maandelijkse artikel waarin ik een overzicht plaats van mijn favoriete video's van de maand met betrekking tot Nail Art. De reden dat ik dit artikel maak is om jullie kennis te maken met dingen waar ik zelf geen tijd voor heb of niet genoeg ervaring in heb. Kijk vooral even mee!



Overzicht
Technieken
Flower Nails, by RobinMoses
Abstract Nails, by RobinMoses
Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat ik een grote fan ben van RobinMoses. Als je Nail Art wil leren dan  moet je bij haar zijn, fantastisch!!! In beide filmpjes zie je twee verschillende technieken om bloemen te creeëren. Een makkelijke en een iets moeilijkere. Beide filmpjes zijn zeker de moeite waard om uit te proberen!

Nail Art
Cameo Nails, by Meliney
50 shades of grey, by Meliney
Bow Shirt, by Meliney
Het is wel duidelijk dat ik deze maand veel leuks heb ontdekt bij youtuber Meliney. Naast RobinMoses en cutepolish is zij een van mijn voorbeelden op Näil Art gebied. Ze bedenkt iedere keer wel weer iets nieuws. Bovenstaande ontwerpen zijn deze afgelopen maand door haar bedacht en zijn zeker de moeite waard om jullie te laten zien. Wat ik persoonlijk erg prettig vind aan deze ontwerpen, ze zien er leuk en professioneel uit, maar zijn erg makkelijk te maken! Leuk toch????


DIY's & Tips+Tricks
DIY, Dissolvant Potje, by Beautygloss
Practicing brushes, by RobinMoses
Water Marble technique, by cutenails
Chevron Nails, by cutepolish
DIY, dried flower nails, by cutepolish
DIY Tattoo Nails, by cutepolish
Ben je een Nederlandse blogliefhebber? Dan zal je beautygloss vast wel kennen! Mascha, de eigenaresse van deze supergave blog plaatst regelmatig DIY's. Zo ook het maken van een dissolvant potje. Wat is dat nu eigenlijk? Het is eigenlijk een potje met nagellakremover en een 'borsteltje' aan de zijkanten. Hiermee haal in enkele seconden de nagellak weg. Handig toch?!
Altijd al willen weten hoe je om moet gaan met nail art brushes? RobinMoses vond het wel leuk om haar tips en tricks aan ons te laten zien. Nu is dit filmpje al een tijdje geleden gemaakt, maar heb ik deze pas vrij kort geleden ontdekt. Heel erg handig!!!
Water marble, iets dat je al zeker een aantal keer hebt gelezen op mijn blog. Ik blijf het geweldig vinden, maar het kost zoveel tijd en er zijn zooooveel manieren. Cutenails laat in dit filmpje verschillende manieren zien om leuke Marble te creeëren.
Als laatste drie filmpjes van een van de bekendste youtube nail art artiesten die er is. Cutepolish! Deze filmpjes zijn anders dan de meeste filmpjes en zijn super makkelijk om te maken. Neem vooral even een kijkje! 


Dat was mijn artikel weer van deze maand. Het heeft even geduurd voordat dit artikel online kwam, maar ik hoop dat dit het wachten waard was! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten