zaterdag 15 september 2012

Shoplog: Action

Voor vandaag heb ik voor jullie een shoplogje staan. Ik heb laatst geshopt mijn moeder en heb toen nogal wat dingetjes gekregen. Kijken jullie mee?

Overview gekochte producten
Zoals jullie kunnen zien heb ik aardig wat spulletjes ingeslagen. Ik zal ze stuk voor stuk laten zien.
Een super mooie grote wattenpot. Ideaal! Ik heb thuis een eigen salonnetje en dan is dit echt geweldig. De dop kan er ook nog eens vanaf en deze wattenpot is te vinden bij de beauty-afdeling. Ik dacht dacht deze €1,39 kostte.
Deze beschrijving vond ik zo erg eng bij mij passen (en mijn moeder trouwens ook), dat zij besloten had deze mij cadeau te geven. Deze kost €1,19
Een tijdje geleden liet ik jullie in een artikel lezen hoe je met aroma-geuren bepaalde producten kan maken en waaar aromatherapie voor dient. Toen ik dit setje van acht geuren tegen kwam voor €1,19 kon het niet laten uit te proberen. Ik ben erg benieuwd! Dit setje geuren bestaat uit de volgende geurtjes: sandlewood, vanilla, rose, jasmine, lavendel, apple, orange en cinnamon. als je besluit deze geurtjes te gebruiken moet je goed opletten. Bij goedkope geurtjes kan je nog wel eens een allergische reactie krijgen. Test een beetje op je pols en laat dit eerst een dagje zitten! 
Het lakje Diamond Sky heb ik al regelmatig voorbij zien komen op weblogs. Dit vond ik echt een super mooi lakje, maar tot nu toe nog niet in de winkels gezien. Toen ik deze zag moest ik hem natuurlijk hebben en hij is echt super mooi! Binnenkort een review over dit product. Deze kost bij de Action €0,49. Voor het geld hoef je het niet te laten;). 
Als laatste heb ik deze stripers gekocht. Deze stripers kosten per dire €1,35. Inmiddels is iedereen wel bekend met deze stripers en man wat werken ze onwijs prettig. Ik  vind ze zelfs nog beter dan de stripers van Kiss! Die veel en veel duurder zijn. Het enige nadeel vind ik de geur van deze stripers, achja dat had ik er wel voor over! Ik heb drie verschillende setjes gekocht van de totaal zes bestaande. De enige kleur die ik dubbel heb is de kleur turquooise. Ik zal deze binnenkort voor jullie reviewen!


Wat vinden jullie van de gekochte producten en waar wil je graag een review over lezen? 

2 opmerkingen: