woensdag 12 september 2012

Shoplog Kruidvat+ 1+1 gratis nagelfestival

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden dat ik een shoplogje voor jullie geplaatst heb. Aangezien er vanaf vandaag tot 23 september alle nagelproducten (behavel, helaas, die van Essence en Catrice) een aanbieding is van 1+1, heb ik een aantal dingen gekocht die ik even wilde laten zien! Het stelt niet zoveel voor, maar het waren toch een paar producten van mijn wishlist en dit leek mij wel leuk om met jullie te delen. 


Nagelfestival
Ik vind het erg jammer dat dit niet geldt voor de Essence en Catrice producten. Ik had nog een aantal dingetjes op mijn verlanglijstje staan... jammer! Gelukkig heb ik wel een aantal andere dingen weten te bemachtigen die ik dringend nodig had of gewoon graat wilde hebben. Dit zal wel te maken hebben met de actie 'Grote Merken voor Kleine Prijzen'. Kijken jullie mee?


Gekochte producten
Ik weet het, de foto ziet er super slecht uit! Sorry daarvoo!!!! Op de een of andere manier wilde mijn camera dit niet helemaal pakken. Ik heb enigszins dit als goed resultaat gekregen. 

1) Nagellakremover 4x250 ml
Je zal vast wel denken, waarom zoveel nagellak remover? Ik ben thuis meer bezig met nagellak en nail art dan jullie zien. Nagellakremover vliegt er doorheen bij mij. Als ik even een weekje intensief bezig ben is zo mijn remover op! Toen ik deze aanbieding zag, wist ik dat ik dit per see moest halen. Waarom ik voor non actone heb gekozen? Actone droogt je nagelriemen en nagels uit. Als ik dit veel op een dag gebruik zien ze er niet meer uit, als ik non acetone gebruik valt het reuze mee! Ik raad overigens iedereen aan als je veel nagellakremover gebruikt om aan het einde van de dag even je nagels goed te verzorgen met bijvoorbeeld nagelriemolie. Wat ik ook nog wilde melden was dat ik nu in plaats van €5,16 kwijt zou zijn aan nagellak remover was ik nu slechts €2,58 kwijt!!

2) Wattenschijfjes
Hoewel ik dit niet beschouw als mijn favoriete wattenschijfjes heb ik ze toch regelmatig in huis. Ze zijn redelijk goedkoop en pluizen minder erg dan bijvoorbeeld die van een reguliere supermarkt (ook al zijn die veeeeel goedkoper). Er zitten 120 wattenschijfjes per pak in en ook nu heb ik er vier gekocht en was ik in plaats van €4,60 nu €2,30 kwijt. Scheelt best veel toch?

3) NYC, Full Metal Jacket&Rock Muse&
Als laatste heb ik nog twee lakjes voor jullie in petto. Wellicht zullen jullie deze lakjes herkennen van mijn wishlist. Dit zijn de nieuwste lakjes van de NYC collectie. Ik was vooral erg benieuwd naar de topcoat, maar de topcoat is niet echt een topcoat helaas, maar wel erg mooi lakje! Binnenkort hier een review over!


Wat vonden jullie van deze shoplog? Ik zou graag horen wat jullie gaan kopen/gekocht hebben met de nagelfesitval! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten