maandag 1 oktober 2012

Favorieten video's: september

Wat vliegt de tijd zeg! Een nieuwe maand is aangebroken dat betekent ook weer tijd voor een nieuwe 'Favoriete video's'. Het leek wel alsof deze maand dé youtube-maand was voor mij. Ik heb dan ook aardig wat favorieten opgeslagen, maar slechts enkele bijzondere filmpjes heb ik voor jullie hierin gezet. Lees vooral verder!

Overzicht
Technieken
White Marble: by RobinMoses
Freehand Flowers: by Meliney
Hoe kan het ook anders dan dat deze ge-wel-dige nail art artiesten in mijn favorieten staan? Toen ik het 'White Marble'-filmpje van RobinMoses zag staan wist ik het meteen! Dit is gewoonweg prachtig. Ik heb deze gelijk nagemaakt en het eindresultaat is echt verbluffend. Het is super makkelijk en super snel gedaan met deze 'droge' marble techniek. Wat vinden jullie?
Ook weer Meliney in mijn favorieten. Hoe kan het ook anders dan nadat ik het bovenstaande filmpje had gezien dat deze in mijn favorieten zou komen te staan. Meliney laat je zien hoe je met een dotting tool een geweldige Freehand Flowers Nail Art kan maken. Wat vinden jullie?


Nail Art
Goldfish Design: by YummyNails
Pink Glitter Konad: by PlasmaSpeedo
Hoe schattig zijn deze goudvisjes??? Toen ik dit schattige ontwerp voorbij zag komen op het kanaal van YummiNails wist ik het meteen... dit is een van mijn favorieten ontwerpen van deze maand! Daarnaast vond ik dit schattige roze glitter ontwerp van PlasmaSpeedo. Vrij onbekend, maar toch wel een erg leuk ontwerp! Welk is jullie favoriet?


DIY's+Tips&Trics
Nail Polish collection: by TotalMakeUpJunkie101
Nagellakstash 2: by NailsbyLauraNl
Zo heel af en toe vind ik het super leuk om op youtube filmpjes te zoeken van nagellakstashes. Dit geeft mij enorm veel inspiratie om mijn eigen stash op een leuke, eenvoudige en goedkope manier in te delen. Toen ik deze twee filmpjes tegen kwam wist ik gewoon dat ze in mijn favorieten zouden komen. Welke manier vind jij het leukst?


Dat was mijn favorieten van deze maand weer! Ik hoop dat julie het leuk vonden en ik ben benieuwd welke jullie het leukst vinden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten