vrijdag 5 oktober 2012

Preview: Catrice LE SpectaculART

De ene Limited Edtion is net bekend gemaakt, de vorige ligt net in de winkel en de nieuwste is ook alweer gepubliceerd. Volgende maand komt Catrice met een nieuwe Limited Edtion genaam: SpectaculART. Een erg leuke naam met erg leuke lakjes. Ik ben in ieder geval onder de indruk en ik hoop dat jullie dat ook zijn. Lees je mee?

Promotiefilmpje
Jaa! Het is weer tijd voor een nieuwe Limited Edtion van Catrice. Ik vind die promotiefilmpjes altijd zo ontzettend vet!!! Echt super gaaf. Hieronder kan je de nagellakjes zien.

De nagellak

Dit zijn dus de lakjes van deze limited edition. Deze limited edition bestaat voornamelijk uit roze-tinten. Welk vind jij het mooist?? Deze lakjes gaan €2,69 kosten. Net als het onderstaande lakje.
Van links naar rechts zijn de namen als volgt:
01) Artfully Lustrous
02) Holi Hai
03) Revel The Red
04) Soulful 
Deze topcoat maakt de Limited Edition helemaal compleet. Echter vind ik hem persoonlijk erg lijken op Million Dollar Baby, van de Million Styles Limited Edition. 
Dit lakje hebben ze 'Gold Leaf Topcoat' genoemd.


Ik ben heeeel erg benieuwd naar deze Limited Edition. Ik ben erg fan van roze nagellak en ga er zeker eens een kijkje nemen als ze in de verkoop zijn. Wat vinden jullie van deze roze-editie?

1 opmerking: