woensdag 3 oktober 2012

Preview: Essence TE Twilight Breaking Dawn Part 2

Ongetwijfeld zullen jullie er al het een en ander over gelezen hebben, binnenkort komt de nieuwe film van Twilight uit... Gaan jullie er naartoe? 
Ik ben zelf niet een enorme fan, maar ik vind het wel leuk om te zien. Dit in tegenstelling tot de nieuwe Trend Editie van Essence, die wil ik heel graag zien! Deze keer is het gebaseerd op de gelijknaming film van Twilight en komt uit vlak voor de release van de film. Dit is dus rond november;). Ik denk dat jullie wel nieuwsgierig zijn naar de nagellakjes die uit zullen komen. Kijken jullie mee?


Preview: Twilight Breaking Dawn Part 2
Dit is dus hoe het schap er uit gaat zien. Ik vind het er erg leuk uitzien, maar wel redelijk voorspelbaar. Jullie?
Nu zal ik de nagellak en de pigmentpoeders laten zien!

De nagellak
Ik vind de collectie zelf er er niet echt bijzonder uitzien en doet het me erg denken aan de 'Vampires Love' collectie van afgelopen jaar. Echter vind ik het goudkleurige lakje wel erg bijzonder. Waar zijn jullie nieuwsgierig naar?
Van links naar rechts hebben ze de volgende namen:
04) Edward's Love
02) Alice Had A Vision-Again
03) A Piece of Forever
01) Jacob's Protection

Welk lakje is jouw favoriet? Deze nagellakjes gaan €1,99 per stuk kosten. Naast de nagellakjes hebben ze bij deze Limited Edtion ook Pigment poeders.... Hoe leuk is dat??? Hieronder kan je zien welke kleuren ze gaan krijgen.

De Pigments
Het is wel duidelijk dat de pigments zijn geïnspireerd door de lakjes. Ik vind het erg leuk bedacht dat je dus nu ook zelf je lakjes kan combineren. Als je niet weet hoe dit moet dan kan je altijd hier kijken voor een tutorial. 
Van links naar rechts hebben ze de volgende namen:
04) Edward's Love
02) Alice Had A Vision-Again
03) A Piece of Forever
01) Jacob's Protection

De pigmentpoeders hebben dus dezelfde namen als de lakjes, maar kosten geen €1,99. Deze pigments gaan €2,59 kosten. Als je geen nagellak gaat kopen, ga je dan wel deze pigmentpoeders kopen? Ik wel hoor! 


Wat vinden jullie van deze Limited Edition?? Ik ben er erg benieuwd naar en kan niet wachten op die goudkleurige nagellak (hahahha weer eentje om aan mijn collectie toe te voegen). 
Ik wilde overigens er nog bij melden dat ik de laatste tijd erg weinig artikelen plaats, sorry hiervoor dames! Ik heb het super druk en veel aan mijn hoofd, daarnaast heb ik ook een week lang geen laptop in handen gehad (deze was kapot gegaan) en kon ik dus vrij weinig doen. Ik ga proberen weer meer artikelen te plaatsen! Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de lakjes leuke kleuren hebben maar ik ben niet zo dol op Essence's lakjes.
    Al mijn LE lakjes van Essence of dekken slecht of lakken niet fijn, beide of ze drogen veela te sloom.
    Liefs.xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Over het algemeen ben ik het wel met je eens, echter heb ik toch wel lakjes die na twee lagen goed dekkend zijn (zoals die van de Vampire's Love collectie), maar LE's Als Fruity, die dekken zeer slecht!

      Verwijderen