woensdag 17 oktober 2012

Preview: NNail Products

Wat was ik blij toen ik een e-mail binnen kreeg met de vraag of ik wat producten wilde reviewen voor de website van KKcenterhk. Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord en ze stuurden mij dan ook een mailtje in het Engels. De vraag was natuurlijk wat de eisen waren, wat ze van mij verwachten enzovoorts! Lees verder voor het gehele artikel.
Uiteindelijk heb ik toch behoorlijk wat gemaild en mailtjes ontvangen. De eisen waren als volgt: Ik mocht een aantal producten (ik heb er drie gekozen) die ik mocht reviewen. Als ik deze zou reviewen zou ik de producten gratis ontvangen en op hun website worden gezet bij het betreffende product! Super gaaf toch?
Nu moet ik jullie wel heel eerlijk bekennen dat ik niet de goedkoopste producten van die website heb gevraagd (haha geef me eens ongelijk;)), maar ook niet de duurste, dit kon ook niet want ik mocht kiezen tot een bepaald bedrag per product. Uiteindelijk heb ik de onderstaande dingen uitgekozen om te reviewen.

Over KKcenterhk
Zoals ik jullie al meldde is dit een vrij onbekende website. Zij proberen hun website te promoten door producten te late reviewen door bloggers. Dit maakt niet uit in welke taal dit is (dat heb ik namelijk nog even nagevraagd). Ze hebben niet de goedkoopste producten in huis, maar voor zover ik dit heb getest ben ik erg tevreden over de kwaliteit van de producten! De prijs zou wat mij betreft iets lager mogen, maar ach een goede kwaliteit is toch waar het om draait?
Deze website is opgericht in Hong Kong en lijkt op een soort Ebay. Er is namelijk wat betreft Beauty alles verkrijgbaar, van nepwimpers tot nagellak! Er zijn ook heel wat leuke dingen die je niet overal kan kopen zoals 'Micro-Beads' voor Caviar-Nails en Iridiscent Nagellak (soort holografische nagellak).
Daarnaast zijn ze erg klantvriendelijk en is de levertijd lekker snel. Ik had mijn producten binnen twee weken ontvangen! Hebben jullie wel eens over deze website gehoord?
Hieronder zie je welke producten ik heb uitgekozen.

Hoe gaaf is deze Image Plate? Ik was er erg benieuwd naar de kwaliteit van deze Images Plates. Nu zijn deze niet bepaald de goedkoopste van allemaal, maar toch ben ik hier en daar wat aan het experimenteren betreffende de imageplates. Deze vond ik veruit een van de leukste van de website en is verkrijgbaar voor $5,05 (omgerekend ongeveer €3.90). Uiteindelijk goedkoper dan Konad! 

Als tweede product heb ik nog dit schattige buisje met Micro-Beads gekozen. Er zijn namelijk heel wat meiden in mijn omgeving geweest die aan mij vroegen wat nou leuke vervangende producten waren voor de Ciaté Caviar Nails. Deze zagen er erg leuk uit, echter toen ik het buisje kreeg vond ik hem wel erg klein. Wel een voordeel... ik kreeg er een doosje bij om de beads op te vangen. Deze Micro-Beads inclusief doosje kosten $5,20 (omgerekend ongeveer €4,00). Beetje jammer van de prijs, ik denk dat ze op Ebay wel een stuk goedkoper te vinden zijn!

Als laatste en duurste heb ik deze strikjes. Ik vind deze zo ontzettend schattig! Wat ben ik blij dat ik deze uitgekozen heb. Wat ik wel erg jammer vind is de prijs ten opzichte van de hoeveelheid strikjes die erin zitten. Dit zijn er toch best wel weinig, maar het is zeker apart. Deze strikjes kosten $5,60 (Omgerekend ongeveer €4,30). 


Als laatste wilde ik nog meedelen dat ik erg tevreden ben met de website. Alles is erg overzichtelijk, het zijn niet de goedkoopste producten, maar de kwaliteit is wel erg goed (voor zover ik het nu heb geprobeerd). Wat betreft de verzendkosten kon ik niet echt iets vinden en je kan via PayPal betalen (dat is dus echt een pluspunt!). Zou jij iets kopen bij deze webshop? Binnenkort komen de reviews online. Ik weet nog niet of ik dit in twee of drie delen ga doen. De eerste review kunnen jullie deze week verwachten!

1 opmerking:

  1. Superleuk dat je artikelen voor ze mocht testen!
    Ik weet niet of ik hier iets online zou bestellen ik bestel namelijk bijna nooit online.
    Maar ze hebben wel mooie producten!

    BeantwoordenVerwijderen