maandag 19 november 2012

NOTD: Fairy Dust (Kerst)

Van de week konden jullie lezen dat ik mooie Imageplates had gekocht bij de Happy Bazaar. Ik heb ze getest en er een leuke nail art mee gemaakt. Konad mag straks nog eens op gaan passen, deze kwaliteit  voor de prijs die verkocht werd is echt super! Kijk mee voor de NOTD!
Het lakje van Fairwind Cosmetics hebben jullie hier al kunnen lezen. Ik vond het een prachtig kleurtje om een leuke nail art mee te maken. Eenvoudig, maar toch bijzonder! Kijk gerust verder:).


Resultaat
Dit is het resultaat waar ik opgekomen ben. Het is een mooie kerstlook en veel werk en moeite heb je er niet voor nodig. Lees gerust even verder als je graag wil weten hoe je dit ontwerp maakt.

Overview Producten
Ik heb er niet veel voor gebruikt. De producten die ik gebruikt heb zijn als volgt: 1) Fairwind Cosmetics:  NR51, Velvet Navy; 2) Catrice Limited Editie Million Styles: C08, Have An Ice Day; 3) Miss Helen (Hema) mini: Zilver (ik weet het nummer niet meer, jullie??); 4) Essence: Quick Dry Topcoat; 5) Stamping Plate: Happy Bazaar.

The Tutorial
NOTD ook wel bekend als Nails Of The Day is een artikel waarin ik een soort korte nail art tutorial plaats. Hierin laat ik jullie zien hoe je eenvoudig een leuke nail art kan maken die ik op dat moment draag. Dit keer eentje genaamd Fairy Dust. We beginnen met het lakje van Fairwind Cosmetics. Nadat je de eerste laag hebt laten drogen, breng je er een tweede laag op aan. 
Als je dit eenmaal gedaan hebt pak je het lakje van Catrice en breng je een laagje op elke nagel aan behalve je ringvinger. Dit lakje is een mooie vervanger voor China Glaze Fairy Dust wat ik een van de prachtigste lakjes ooit vind! Werkelijk waar ik houd van dit lakje en is zeer geschikt voor de kerst.
Dat eenmaal gedaan pak je het afbeelding van de elf die op de Imageplate zit en breng je dit aan met behulp van het HEMA nagellakje. Dit laat je goed drogen en om het mooi te laten shimmeren is een goede topcoat belangrijk. Dit kan een topcoat naar keuze zijn en ik zelf heb gebruik gemaakt van Essence Quick Dry, deze gebruik ik in principe altijd. Vandaar ook dat dit lakje er niet tussen staat!


Eindresultaat
Het uiteindelijke eindresultaat. Op deze foto zie je het elfje niet zo erg goed, maar in werkelijkheid zie je het heel goed. Ik ben erg onder de indruk van deze stamping plate die me maar slechts €3,00 heeft gekost in een Budget Winkel genaamd Happy Bazaar. Wat vinden jullie?


Dit was weer een NOTD! Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Ik heb verder nog een kleine mededeling. Zoals jullie wel gemerkt hebben, was het een rustig weekend voor mij. Ik heb het heel erg druk gehad, weliswaar leuk druk, maar wel druk. Hierdoor heb ik geen tijd gehad om vooruit te schrijven of wat dan ook, daarnaast ga ik woensdag tot en met vrijdag naar Duitsland voor mijn stage. Hierdoor is het niet mogelijk om artikels te plaatsen. Ik zal proberen zoveel mogelijk artikels te schrijven en deze te plaatsen voordat ik wegga en nadat ik wegga. Ik hoop dat dit geen probleem is voor jullie! Ik heb een aantal leuke ideetjes op de planning om te plaatsen. 
Wat vinden jullie van deze NOTD? Zouden jullie dit zelf dragen met bijvoorbeeld Kerst? Laat het me weten!

1 opmerking: