maandag 10 december 2012

Hot or Not: Nail Art Studs

Studs zijn hartstikke in op het moment en ik zie ze overal terug komen, kleren, schoenen, maar ook op nail art in verschillende vormen en maten. Vandaar dat ik vandaag een artikel daarover toewijd in 'Hot or Not'!
Hot or Not is een reeks artikelen waarbij je eens in de zoveel tijd een aantal afbeeldingen te zien krijgt met een bepaalde trend in de nagelwereld waar veel over gesproken wordt. Jullie mogen dan zelf beoordelen wat jullie er van vinden met een 'Hot' or 'Not'! Vandaag Nail Art Studs!

Hot or Not: Nail Art Studs
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)

Wat vinden jullie van deze nail art? Ik vind ze er erg leuk uit zien en ben er zeker fan van! Sommige studs echter vind ik niet erg mooi (zoals die met die puntige uiteindes), verder vind ik het leuk. Wat vinden jullie? Hot or Not?!

3 opmerkingen: