maandag 28 januari 2013

Review: Mr Nail (polish)

Hallo dames! Vandaag heb ik een review voor jullie. Dit keer van het (voor mij) onbekende budgetmerk Mr Nail (polish). Als jullie mijn shoplog hebben gezien, dan weten jullie dat ik een aantal lakjes gekocht heb. Deze zal ik in één keer reviewen! Kijk verder voor de swatches.
Mr Nail (polish) is een budgetmerk dat je kan kopen op de webshop Alice&Jo.com. De nagellakjes van dit merk zijn al vanaf €1,00. Ik was zeer benieuwd naar dit merk en besloot een aantal unieke kleurtjes te kopen. Het is een erg leuk budgetmerk en je moet het een beetje vergelijken met de HEMA nagellak.


Review: Mr Nail (polish)
Ik heb in totaal vier nagellakjes gekocht. Helaas hebben de lakjes geen namen, maar nummers (Iets wat ik erg vind lijken op de HEMA nagellak). De nummers die ik in huis gehaald heb zijn: 07, 15, 20 en. 
Mijn eerste indruk was toch wel dat ik het design van het nagellakje vond lijken op die van de HEMA. Strak met een grote dop en weinig letters erop. Het nagellakje heeft een inhoud van 8ml en ook het kwastje vind ik erg verdacht veel lijken op die van de HEMA. Gelukkig is dit wel een stuk goedkoper en was ik erg benieuwd naar de kwaliteit.


NR 07: Crèmeroze
Wat een geweldig mooie nagellak is dit zeg! Ik ben helemaal onder de indruk. Het is een prachtige combinatie van een oudroze look en toch zuurstokroze. De lak dekt zo goed als in twee lagen en droogt super snel. Ik ben helemaal fan van dit mooie nagellakje! Overigens lijkt het op de foto net iets anders te zijn, de kleur is lastig te fotograferen.


NR 15: Wit
De prefecte wit, tja dat blijft een lastige zoektocht. Voorlopig heb ik nog geen witte nagellak gevonden die in één of twee lagen perfect dekt. Zou deze in budgetvorm bestaan? Ik ben benieuwd, want dit is hem in ieder geval NIET. Op de bovenstaande foto's heb ik maar liefst VIER lagen gebruikt.... op een gegeven moment gaf ik het op en ben ik gestop. Nee, niet voor herhaling vatbaar! De droogtijd is overigens ook erg lang bij dit lakje.


NR 20: Vampy Roze
Dit is ook weer zo'n mooi kleurtje. In eerste instantie dacht ik dat deze niet zou dekken, maar na twee/drie lagen is het werkelijk een uniek kleurtje. Het is een heel donkerroze kleur wat neigt naar paars. Het doet me een beetje denken aan een vampykleur met roze erdoor. I LOVE IT! Ook deze droogt snel en dekt in twee tot drie lagen (ligt er aan hoe je het aanbrengt). Wel een beetje jammer dat mijn camera de kleur niet helemaal wilde pakken.

NR 24: Oranje
Nummer 24 is een zacht oranje nagellakje. Het is een mooi lief kleurtje dat ik verdacht veel vind lijken op een van de HEMA-kleurtjes. Ook dit kleurtje droogt snel en dekt binnen twee tot drie lagen. Niet zo'n bijzonder nagellakje, maar wel leuk vanwege het feit dat deze zo goedkoop is.


Facts:
Merk: Mr Nail
Naam: 07, 15, 20 en 24
Inhoud: 8ml
Prijs: €1,00
Verkrijgbaar bij Alice&Jo.com
Dekking: 2 lagen (sommige 3)
Droogtijd: laag 1: in zo'n 3-5 minuten per laag.
Makkelijk aan te brengen: ja
Makkelijk te verwijderen: ja
Glitter/Gloss/Matt: Crèmefinish/Glossfinish


Mijn mening: Mr Nail is een erg leuk en betaalbaar merk. De prijs die betaalt voor de lakjes is zeker niet te veel. Naar mijn mening zitten er zeker originele en mooie lakjes tussen, maar toch blijf ik van mening dat het bijna een kopie is van HEMA. Het zou mij niks verbazen als ze in dezelfde frabiek gemaakt zouden worden. De kwaliteit is zeker niet het beste wat ik gezien heb, maar ook niet de slechtste (op het witte lakje na dan) en ik vind de meeste lakjes wel voor herhaling vatbaar. Wat vinden jullie?
Voordeel: goedkoop, leuke en strakke uitstraling, mooie kleurtjes, droogt snel, fijne substantie (niet te vloeibaar) en lakt erg prettig. Ik ben fan!!
Nadeel: lijkt veel op de HEMA nagellak, heeft geen namen en de dekking is niet overal even mooi. Het vervelendste naar mijn mening is het feit dat alle informatie (nummers, ingrediënten etc.) op de verpakking staan.


Zo, dit was weer een review van een nieuw merk! Binnenkort komen de andere merken aanbod op mijn blog. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik ben benieuwd naar jullie mening over dit merk en of jullie er mee bekend zijn/producten hiervan in bezit hebben. Laat het me weten!

4 opmerkingen:

  1. Jammer van de dekking van het witte lakje. Ik heb mijn favoriete witte budgetlak al gevonden! Die van Paris Memories voor €1,- bij de Big Bazar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt waar? Ik ga eens kijken, want die heb ik nog niet in huis! Ik weet toevallig waar ze bij mij in de buurt deze nagellak verkopen, dus dat ga ik dan maar eens kopen:). Dankjewel voor je bericht!

      Verwijderen
    2. De witte lak van Paris memories is ook mijn favo witte budgetlak! de rest van de lakjes van het merk vind ik trouwens een beetje 'mehh'

      Het laatste lakje van deze 4 vind ik echt mooi!
      x

      Verwijderen