dinsdag 15 januari 2013

Shoplog: Kruidvat, Catrice+Essence

Ik wist al een tijdje dat er uitverkoop was in de Kruidvat wat betreft de Catrice-lakjes. Daar heb ik er een paar van binnen gehaald. Vandaag ging ik weer terug en kwam ik tot mijn grote verbazing erachter dat Essence ook twee prachtig nieuwe Imageplates had liggen in hun assortiment! Deze moest ik natuurlijk ook hebben. Kijken jullie mee naar mijn mooie aanwinsten?


Let op, deze aanbiedingen zijn maar tijdelijk! Het betekent ook dat deze producten uit de collectie zullen gaan. Dus zit jouw favoriete product hier tussen? Dan zou ik zeer zeker wat inslaan nu het nog kan, want op=op!

Overview Producten
Op de bovenstaande foto kan je zien welke producten ik heb gekocht. Dit zijn drie prachtige lakjes van Catrice: 915) George Blueney, 600) After Eight en 420) Dirty Berry. Op deze producten zat 50% korting en betekent dat je per potje €1,30 betaalt ipv €2,60! Dat scheelt natuurlijk nogal wat;). Daarnaast heb ik ook nog van het merk Essence wat mooie lakjes gekocht. Dit zijn de lakjes: Magnetics, 07) Wishlist Secrets (normale prijs: €1,89 nu dus €0,95!), Colour&Go, 120) Cookie Love en 127) I Love Bad Boys.  Overigens heb ik ook nog een set wattenschijfjes gekocht van drie rollen voor €1,75.
Zoals je op de foto ook kan zien heb ik twee imageplates gekocht. Altijd als ik in de Kruidvat ben kijk ik bij de imageplates of ver nieuwe tussen liggen (deze worden namelijk niet aangekondigd) en ja dat was dit keer het geval. Ik was helemaal onder de indruk van de mooie afbeeldingen, nu maar hopen dat ze ook mooi zijn! Kijk verder voor Snapshots van de lakjes!

Snapshots - Catrice
Catrice: 420, Dirty Berry
Als eerste hebben we het lakje Dirty Berry. Wat een ontdekking is dit lakje! Ik snap niet waarom ik hem nooit eerder in huis heb gehaald. Het is een mooie prachtig paarse nagellak met zilveren glitters erin. In eerste instantie dacht ik dat het gewone zilveren glitters waren, maar wat blijkt! Ze zijn holografisch. Mijn dag kon niet meer stuk toen ik dit lakje had uitgeprobeerd. Ik ben zeer zeker fan van dit geweldig mooie lakje!

Catrice: 600, After Eight
After Eight is een nagellakje dat ik me iets anders had voorgesteld dan uiteindelijk is. In het potje lijkt het op een mooi donkergroen duochrome nagellak, maar in het echt is dit meer een legergroene kleur met minder effect dan ik had gehoopt. Toch een mooi lakje om in je collectie te hebben en voor €1,30 de moeite waard;). Net als het vorige lakje dekt deze in twee lagen.

Catrice: 915, George Blueney
Dit lakje is werkelijk waar een pareltje! George Blueney is een mooie donkere lak die eigenlijk al na één laag heel goed dekt. Er zitten fijne shimmers in die een mooi effect geven aan het resultaat. George Blueney doet me een beetje denken aan bovenstaande nagellak, maar met een donkerblauwe ondertoon in de nagellak. Dekt in 1-2 lagen en droogt erg snel!


Snapshots - Essence
Essence Magnetics: 07, Wishlist Secrets!
Een magnetisch nagellakje dat ik nog niet in huis had. Het doet me erg denken aan het lakje Hex Hex, maar ik probeer altijd mijn collectie zo volledig mogelijk te houden, dus mag deze niet ontbreken. Ik mis enkel nog het lakje met nummer 08! Die was al uitverkocht helaas.... binnenkort maar eens een andere kruidvat binnen huppelen! Dekt overigens in twee lagen enw as €1,00.

Essence Colour&Go: 120, Cookie Love
Een tijd lang was Party Princes van de vernieuwde Colour&Go nagellakjes de enige die ik in huis had, ik vond ze niet interessant genoeg om te kopen, maar nu  ze voor de helft van de prijs waren besloot ik er toch twee mee te nemen. Cookie Love is een mooie bruine/nude kleur met prachtige glitters erin. Het doet me daadwerkelijk denken aan Cookies... hihihi. Het lakje brengt prettig aan en dekt in 2-3 lagen, wel een beetje jammer! Normale prijs €1,89 en nu €0,95. Het lakje is overigens in het echt bruiner dan op de foto, hier lijkt deze oranje!

Essence Coloue&Go: 127, I Love Bad Boys
Dit lakje is een lakje wat ik al vaker heb zien verschijnen, maar wat mij nog niet echt aansprak. Toch nam ik het mee naar huis. Het is een mooi subtiel blauwe nagellak met fijne blauwe shimmers erin. De lak dekt in twee lagen en is heel mooi om in Nail Art te verwerken, verder droogt het lakje normaal en is het gewoon een leuk lakje!


Preview: Essence New Imageplates
Bovenstaande foto's laat zien over welke imageplates ik het heb. Ik moet zeggen dat ik werkelijk onder in druk ben toen ik ze zag liggen. De afbeeldingen voelen diep en zijn groot. Ik kon niet wachten om ze uit te testen, dus heb ik alvast op papier geoefend met lakje : After Eight van Catrice. Zie hieronder voor de resultaten.
In één woord: WAUW! Ge-wel-dig! Konad you'd better watch out, Essence is coming pretty close!:P Het is waar, de Essence imageplates komen erg dicht in de buurt van de Konad imageplate. Ik vind de afbeeldingen stuk voor stuk geweldig mooi en erg leuk om te gebruiken! Ze zijn allemaal lekker groot en toch passen er 9 op een imageplate... beter kan toch niet voor een prijs van €1,59? Bovenstaande resultaten zijn gemaakt na het uitproberen van de éérste keer van deze geweldig mooie imageplates!!


Wat vinden jullie van mijn shoplogje? Ik ben niet veel kwijt geweest, ik dacht ergens rond de zeven euro en mijn aanwinsten zijn echte koopjes geweest. Overigens ben ik ook erg blij met de nieuwe imageplates. Ik weet niet hoeveel er uit zijn gekomen, maar alleen deze zag ik op het moment liggen in de schappen. 

2 opmerkingen: