donderdag 3 januari 2013

Update Personal: Mijn Pols+mededeling

Hallo dames!
Als eerste wil ik iedereen bedanken die mij gesteund heeft nadat ik bekend maakte dat mijn pols was gebroken. Dit heeft mij goed geholpen!
Daarnaast wil ik ook even zeggen dat ik eindelijk van het gips af ben, omdat ik geopereerd ben hoefde ik maar twee weken in het gips! Jeej!
Dus vanaf nu moet ik weer mijn pols gaan gebruiken;).
Dan wilde ik nog even meededelen dat ik de accu van mijn camera kwijt ben geraakt (heel raar, het ene moment was deze er nog en het andere moment foetsie). Dat betekent dus even geen foto's maken, ik ga kijken welke artikels ik wel kan plaatsen en welke dus niet. Erg balen! Ik ga kijken of ik het nog ergens kan vinden, anders koop ik wel een nieuwe accu ofzo:(.
Bedankt voor her lezen:).

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je gips eraf is! Wel balen van die accu! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bummer van die accu! >.<
    maar inderdaad wel fijn dat je nu gips-loos door het leven kan!

    BeantwoordenVerwijderen