zaterdag 23 februari 2013

Mooie Combinatie: Paris Memories & Golden Rose

Soms heb je wel eens dat je twee nagellakjes met elkaar en na twee keer kijken denkt 'WAUW! Wat is dat een mooie combinatie en wil je dan maar al te graag delen met andere bloggers. Dit gevoel heb ik ook wel eens en dit wil jullie maar al te graag delen! Vandaag laat ik jullie een prachtige combinatie zien van Paris Memories & Golden Rose. Kijken jullie mee?

Mooie Combinatie: Paris Memories & Golden Rose
Eigenlijk wilde ik in eerste instantie kijken waar Golden Rose het mooiste overheen zou staan. Golden Rose is een leuk prachtig merk dat vooral bekend is om de flakies. Het is ook redelijk budget. Een tijdje geleden had ik dit leuke holografische lakje op Enchantra gezien. Hier betaalde ik €2,99 voor wat ik wel een redelijke prijs vond. Dit lakje bevat een inhoud van 5,5 ml. Alleen vond ik hem vrij tegen vallen toen ik hem op mijn nagels ging doen. Het is een best doorschijnend lakje en ik besloot het dus eens (een hele tijd later) te kijken hoe het zou staan over een ander lakje en ik vind het nu wel erg mooi!
Ik ben op deze combinatie gekomen, doordat ik de ondertoon van het Golden Rose lakje wel erg vind passen bij het lakje van Paris Memories. Ik heb hiervoor het lakje nr229 gebruikt. Voorheen dacht ik dat  de nummers B8682 enzovoorts waren, schijnbaar hadden ze wel een nummer alleen viel mij dit niet op haha. In ieder geval heb ik één laagje gebruikt van Paris Memories. Prachtig! Paris Memories kan je bij verschillende budgetwinkels halen. Deze kosten (meestal) €0,99.
Zo ziet Golden Rose er normaal gesproken uit. Ik heb hier (in tegenstelling tot het lakje van Paris Memories op de vorige foto) twee lagen gebruikt. Op deze manier kunnen jullie een beetje inschatten wat de dekking is. Jammer, maar het is een mooi kleurtje vind ik zo! 
En zo ziet de combinatie eruit! Ik vind het een prachtige combinatie. Vooral doordat de ondertoon van de glitters en de boventoon van Paris Memories mooi met elkaar overeen kwamen! Me likeeess:D Wat is jullie mening??
Nog een laatste foto om het jullie te laten zien. Op deze foto's heb ik van beide lakjes maar één laag gebruikt. Erg fijn dat die van Paris Memories zo goed dekt. Sinds ik dit merk ontdekt heb, ben ik enorme fan geworden. Niet alleen komt het met een grote hoeveelheid milliliter, namelijk 11, maar is het ook nog eens erg budgetproof! Dat willen we toch allemaal?? Ook de dekking van dit lakje is gewoon super goed.


Wat vinden jullie van dit artikel? Zal ik dit vaker doen of hebben jullie zoiets van, neeh al te vaak gezien. Persoonlijk vind ik het heel erg leuk om te doen, omdat je op deze manier nagellakjes ziet die je anders niet zou zien... hihi:) Sowieso ben ik enorme fan van deze combinatie, maar kan jullie mening anders zijn! Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

4 opmerkingen: