dinsdag 19 februari 2013

Preview: Catrice Nieuw Assortiment -Part 2-

Een paar dagen geleden liet ik jullie al kennis maken met het eerste deel van het nieuwe nagellak assortiment van Catrice. Hierin vertelde ik jullie dat ze de prijzen omhoog doen (namelijk €2,99) en vernieuwde formules hebben die garanderen dat je met één streep je hele nagel bedekt is met nagellak. Daarnaast zou het sneller drogen. 
Niet alleen brengt Catrice heel wat nieuwe kleurlakjes uit, maar zijn de Nudelakjes ook veranderd. Deze laat ik jullie vandaag zien, nieuwsgierig? Klik dan op 'Lees Meer'.
In totaal zijn er zeven nieuwe lakjes van de Nude-collectie van Catrice. De inhoud veranderd verder niet, maar ook hier geldt dat de formule veranderd en dat de prijs omhoog gaat. Deze gaan namelijk ook €2,99 per stuk kosten. Kijken jullie mee?


Preview: Nieuw Assortiment 'Nude' Catrice
Karl Says Tres Chic, Don't Tell Mademoiselle. Meet Me A Paris.
Apropos Coco, Bonjour Cherie, My Cafe Au Lait At Notre Dame
Cotton Candy At Eiffel Tower

Mocht het je niet opgevallen zijn, de namen zijn geïnspireerd door Frankrijk;). Persoonlijk vind ik de namen van Catrice altijd wel leuk. De lakjes van deze collectie vind ik wel een beetje tegenvallen, maar persfoto's zeggen niet altijd alles! Ik wacht gewoon rustig tot maart en dan kunnen we zelf oordelen... Deze collectie is namelijk vanaf maart in de winkels. Wat vinden jullie tot nu toe van de nagellakcollectie? Laat het me weten! 

1 opmerking: