maandag 25 februari 2013

Preview: Gewonnen winacties

Soms heb je wel eens van die momenten dat alles meezit. De ene na de andere winactie win je dan en daar zitten de leukste prijzen tussen! Zo heb ik de laatste paar maanden zeker wel honderd euro aan producten gewonnen bij de leukste merken. Het leukste is natuurlijk om iets te winnen wat je zelf (misschien) anders niet gekocht zou hebben. Een tijdje geleden won ik via facebook bijvoorbeeld een setje Caviar Nails van Ciaté van Sephora Nederland. Super gaaf natuurlijk! Pas geleden had ik weer twee leuke setjes ontvangen en deze wilde ik graag met jullie delen. Binnenkort komt er een artikel in video-vorm aan van één van deze producten. Kijken jullie mee?


Preview: Gewonnen winacties
Ja jullie zien het goed, dit zijn de leuke producten die ik gewonnen heb! Totaal heeft het een waarde van €33,99 en dat is natuurlijk niet verkeerd. Per product zal ik vertellen waar ik dit gewonnen heb en wat het precies is.

Essie Nagellak
Zoals jullie allemaal wel weten, houd ik er niet van als merken veel beloven maar er een te hoge prijs voor vragen. Essie vind ik best prijzig (kost al gauw €10,00 per potje), maar levert wel veel kwaliteit. Deze twee onwijs gave nagellakjes had ik gewonnen via SillySilSil. Dit is een onwijs leuke blog met van alles over beauty. Deze lakjes komen uit de collectie 'Navigate her' en kosten zo rond de €10,- per stuk. Het rode lakje het '209 A, Ole Caliente' en het roze lakje '224A Lights'. Persoonlijk heb ik niet zoveel met de namen, maar ik heb me dan ook nooit echt verdiept in Essie. Essie staat erom bekent dat ze goed dekken en lang blijven zitten. Dat doen ze zeker! De nagels zijn gedekt in zo'n twee lagen en drogen goed binnen een paar minuten. In de potjes zit een inhoud van 13,5ml. Erg leuk om te winnen, maar om zelf te kopen? 

Nail Foil Kit
Nagelfolie is iets dat al een geruime tijd op mijn wishlist staat. Ik heb al vele filmpjes op youtube gezien over deze leuke innovatie en ik ben ontzettend fan! Je zou het moeten zien als de Wrap nagel-folie stikkers, maar dan net iets anders. Hier kan je namelijk ook onwijs leuke nail arts mee maken! Ook erg handig als je  nagellak niet meer zo mooi is! Je brengt even wat lijm aan, een folie naar keuze en je nagels zien er weer mooi uit! Je zal van dit artikeltje een filmpje zien. Deze leuke Nail Foil Kit kost normaal gesproken €13,99 en kan je bestellen via de bekende Nederlandse webshop Dashica Beautyshop. Shirley (eigenerasse van deze webshop) is altijd erg vriendelijk en vraagt tenminste redelijke prijzen voor de producten die ze verkoopt. Ik ben erg fan van haar producten!!


Dit was weer een artikel voor vandaag! Zoals het jullie misschien is opgevallen, doe ik het de laatste tijd iets rustiger aan. Dit heeft er mee te maken dat ik het ontzettende druk heb met school en binnenkort een examen heb waar ik veel mee bezig ben! Ook ben ik continu bezig met het maken van verslagen -_-''. Achja, wat moet dat moet! Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen begrijpen en ik hoop ook dat ik binnenkort weer alles kan doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten