zaterdag 9 februari 2013

Preview: Nieuw Assortiment Catrice -Part 1-

Ongetwijfeld zullen jullie wel het nieuwe assortiment van Catrice op verschillende blogs voorbij hebben zien komen. Toch laat ik jullie deze alsnog zien voor degene die dit nog een keer willen zien of nog niet gezien hebben. Kijken jullie mee?
Oké, toen ik dus las van de nieuwe collectie van Catrice dacht ik het 'Wat leuk!' totdat ik erachter kwam dat er meer dan alleen de inhoud veranderd zou worden. Dit is namelijk de prijs. De prijs van de lakken zullen van €2,69 naar €2,99 gaan. De inhoud van Catrice blijft daarentegen 10ml en zorgt er dus voor dat de nagellak duurder wordt.

Wat is dan hetgeen wat de nagellak zo duur maakt? Hoor ik jullie al denken. Dit heeft er mee te maken dat er nieuwe (ja, alweer!) applicators aan de Catrice lakken zullen worden toegevoegd. Door de speciale brede kwastjes en speciale haren verzekerd Catrice je ervan dat je in slechts één eenvoudige streep je nagels kan lakken en voor een mooie dekking. Dat is natuurlijk wel iets om eens uit te proberen, maar of het daadwerkelijk is wat ze beloven? Ik ben heel erg benieuwd.
Ook zijn er in totaal vijftien terugkerende nagellakjes en de overige kleuren zijn nieuw!

Preview: Nieuw Assortiment Catrice
Fuchsierama, Pimp My Shrimp, Papa don't Preach,
Orange-Utan, Earnie & Birdy, Oh My Goldness!

Genius In A Bottle, Gold Busters, Hugo Moss
I'm Not A Greenager, Miss Piggy's BF, Walk The Lime

Shopping Day In Blue Mile, Purple Reign, Denim Moore
George Blueney, Caught On The Red Carpet, Bloody Mary To Go

Fred Said Red, Meet Me At Coral Island, Rosy One More Time
Bricky Mouse, The Monkey Gets Funky, The GlamoureX Factor

Robert's Red Ford, Raspberry Fields Forever, The Pinky And The Brain
You Better Think Pink, Will You Berry Me?, Lilactric

Even More Heavy Metallic, The Dark Knight, In The Armee Glow
Squeeze Me, Petrolpolitan, Mint Me Up
The Effect Maker, Vino Tinto, Black To The Routes
I'm Dynamite


Ik moet zeggen dat ik toch wel erg nieuwsgierig ben naar een aantal kleurtjes die in het assortiment zijn gekomen! Ook ben ik wel blij dat sommige lakjes erin zijn gebleven, maar sommige niet. Misschien dat ik er toch nog een paar ga halen die bij de uitverkoop liggen. Wat vinden jullie van de vernieuwde Catrice nagellakjes? Er zijn overigens nog nieuwe nude-kleuren, maar dit vond ik teveel om in één post te plaatsen! Deze zullen jullie de volgende keer zine.

1 opmerking:

  1. ik ga zeker weten wat nieuwe kleuren scoren! ze zien er lekker vrolijk uit allemaal ;3

    BeantwoordenVerwijderen