woensdag 27 februari 2013

Review: Gewonnen Winactie, Nail Foil Kit

Zoals ik laatst al vertelde in een artikeltje had ik twee pakketjes gewonnen. Eentje daarvan was een leuk Nail Foil Pakketje van de webshop Dashica Beautyshop. Hier was ik erg benieuwd naar en vond ik niet eens erg duur, zeker niet wat je er voor terug krijgt. Vandaag laat ik jullie in en filmpjesvorm zien hoe je deze folies gebruikt!



Review: Nail Foil Kit



Mijn mening
Het is een leuk pakketje met veel dingetjes erin. De prijs die je er normaal gesproken voor betaalt is €13,99 en vind ik absoluut niet duur. Alles werkt naar mijn mening zoals het moet werken en blijft redelijk lang zitten. Toen ik dit uit ging testen bleef het zeker drie dagen zitten (toen had ik het er alweer afgehaald, haha) zonder dat het echt beschadigde of iets dergelijks.
Voordelen: Is zeer betaalbaar, genoeg foliekeuzes, belooft wat hij moet doen, blijft redelijk lang zitten, is erg gemakkelijk aan te brengen.
Nadelen: De topcoat vind ik niet fijn (blijft wel lang zitten!), is alleen via een webshop te bestellen, is een beetje onhandig open te maken, de rolletjes vind ik een beetje irritant werken (doordat je ze iedere keer vast moet maken na gebruik).


Ik ben best onder de indruk van dit super leuke doosjes. Wat ik overigens nog een enorm voordeel vind is het feit dat ze de folies ook los verkoopt op de webshop. Deze verkoopt ze niet alleen in rolletjes, maar ook in 'bottles'. Deze folie kan je hier kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten