woensdag 6 maart 2013

Mooie Combinatie: Kiko+Essence

Mooie Combinatie gaat nu een vast rubriek worden. De vorige keer had ik veel leuke reacties gehad en daarom besluit ik dit nu vaker te doen (eens in de twee weken ofzo, wat maar net uitkomt). Vandaag heb ik werkelijk waar weer een super mooie combinatie om jullie te tonen.... Ook nu ben ik er erg verliefd op geworden. Het gaat om twee lakjes die ik in Duitsland heb gekocht. Dit zijn de lakjes van Kiko en Essence. Nieuwsgierig naar het eindresultaat? Klik dan op 'Lees meer'! 


Mooie Combinatie: Kiko+Essence
Sinds ik de persfoto's had gezien van de nieuwe Special Effect Toppers van Essence, wilde ik deze direct hebben! Helaas waren ze iedere keer niet binnen (uitverkocht of weet ik veel wat) en begon mijn geduld een beetje op te raken, ik moest en zou het lakje hebben! Toen ik hem dus in Duitsland tegen kwam, kon mijn geluk niet meer op! (Niet-wetende dat het lakje ook inmiddels in Nederland verkrijgbaar zou zijn) en ben ik gelijk gaan testen met de lakjes die ik nog meer had gekocht en bovenstaande combinatie kwam er wel erg mooi uit.... 
Als eerste heb ik twee laagjes van het prachtige lakje van Kiko gebruikt (binnenkort een uitgebreid artikel hierover). Kiko kostte mij €1,50 en heeft een inhoud van 11ml. De naam van dit lakje is 402 en is een prachtige rode holografische nagellak die mooi dekt in twee laagjes en snel droogt..... Hoewel dit op zichzelf al een prachtig lakje is, vond ik het nog iets te leeg. Er miste iets naar mijn mening en dat was dus het onderstaande lakje.
Zo ziet Glitter On Me van Essence er normaal gesproken uit. Waaaauw! Dit is echt een must-have dames, als je deze nog niet in huis hebt moet je het maar snel gaan halen. In Duitsland heeft dit lakje mij €1,75 gekost met een inhoud van 8ml. In Nederland zijn de Special Effect Toppers iets duurder, namelijk €1,89 (stomme BTW ook....). Vinden jullie trouwens ook dat de naam van het lakje perfect past bij het lakje zelf? 
Ik heb weer een nieuwe favoriete glitter topcoat gevonden hoor.... wat een plaatje....
Om nog even een foto aan jullie te laten zien. Nogmaals wat je op de foto ziet is de volgende combinatie: twee laagjes van Kiko Holographic 402 en één laagje van Essence Special Effect Topper: 15 Glitter On Me!
En nog een laatste foto. Zijn die glitters niet onwijs mooi?


Ook nu vind ik het weer een geslaagde combinatie. Ik kan me voorstellen dat vele van jullie dit iets te heftig en te glitter, maar mijn motto is dan niet voor iets: Hoe meer glitter, hoe mooier! Hahaha, typisch iets voor mij ook! Laat me weten wat jullie van deze combinatie vinden!

6 opmerkingen: