maandag 4 maart 2013

Preview: TE, Essence Floral Grunge

Heerlijk, sinds vandaag schijnt het zonnetje weer en wat zijn we daar allemaal aan toe na die koude winter... brrr! Dit weer is ook terug te vinden in de nieuwe producten van verschillende cosmetica-merken. Essence heeft zich daar ook aan aangepast en speciaal voor ons als consument  een nieuwe Trend Editie bedacht. Deze is vanaf half april beschikbaar in de winkels en zal 'Floral Grunge' heten. Kijken jullie mee?



Preview: TE, Essence Floral Grunge
Er worden totaal vijf stuks uitgebracht. Deze zullen €1,89 gaan kosten en ik moet zeggen dat ik best wel onder de indruk ben van deze leuke kleurtjes! De namen van de lakjes zijn (van links naar rechts): 
01) Be Flowerful
02) Lily Bloom
03) Grunge Me Tender
04) Madly Purple
05) Black To The Roots

Ook nu ben ik weer enthousiast! Wat een superleuke namen:D. Ze passen erg goed bij de Trend Editie en vind dat het er erg mooi uit ziet. Ook vind ik de andere producten er mooi uitzien! (kijk even op andere blogs voor die producten). Persoonlijk ben ik het meest nieuwsgierig naar 'Black To The Roots'. 

Waar zijn jullie het meest nieuwsgierig naar? Wat vind jij van deze Trend editie? Ik hoor graag wat jullie meningen zijn over deze nieuwe Trend Editie. 

2 opmerkingen:

  1. ik vind het wel een leuke collectie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een zeer geslaagde LE, ik kan niet wachten om hem in de winkel te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen