maandag 18 maart 2013

Review: What The Flock, Velvet Nails (Filmpje, First Impression)

Een tijdje geleden had ik een ontzettend leuk setje gewonnen op de website: Nailcrush. Dit setje was in samenwerking met de website Whattheflock.nl. Op deze website kan je veel leuke nageldingetjes kopen en ook voor je lichaam! Vandaag laat ik jullie in het artikel zien hoe het setje werkt dat ik van hem heb ontvangen.

Review: Filmpje First Impression, What The Flock Nails


Mijn mening: Oké, het is denk ik wel duidelijk dat ik er verschillende meningen over heb. Het is een heel leuk bedacht principe, maar ik vind het zeer onhandig dat de poeder in zakjes zit. Dit zorgt ervoor dat het irritant en moeilijk aanbrengt. Ook ben ik niet zo te spreken over de manier van aanbrengen, dit gaat totaal niet egaal en gaat zelfs lastig! Waarschijnlijk komt dit doordat het in een zakje zit. Wat ik wel erg leuk vindt zijn de brushes die erbij komen en de kleuren waar je uit kan kiezen. Deze producten kan je op de volgende website bestellen: Whattheflock.nl
Voordelen: Veel leuke felle en originele kleuren, fijne en snel drogende topcoat, fijne brushes.
Nadelen: Zeer onhandig aan te brengen en verpakt, blijft niet mooi genoeg zitten.

De nagellakjes die ik gebruikt heb zijn:
- Roze: Art De Lautrec: 434
- Oranje: Catrice, 820 Pimp My Shrimp
- Groen: Catrice, 740 King Of Greens
- Geel: Wynie 437


Tja, ik ben dus niet echt te spreken over deze producten. Het is allemaal leuk en aardig bedoeld, maar mijn eerste indruk is niet al te positief. Jammer, want het zag er allemaal leuk en verzorgd uit toen het binnen kwam! Hebben jullie al eens iets besteld bij de website? (De beads zijn trouwens wel erg leuk die ik er ook nog bij kreeg!)


P.S. sorry voor mijn video, deze heb ik tijdelijk moeten verwijderen.  Binnenkort komt deze weer aangepast op de website.

7 opmerkingen:

  1. Het is ook gewoon aan te raden om het bakje ook echt te gebruiken en het zakje eerst te legen. Leek ons vanzelfsprekend. Jammer dat je er zo tegenaan kijkt en dat je niet even om hulp hebt gevraagd. Een andere verpakking zal het niet makkelijker maken, maar wel duurder en wij passen daarvoor. Wij kunnen heel goed laten zien hoe je tot een goed resultaat komt en staan hier altijd voor paraat. Bedankt voor de feedback. We zullen in het vervolg de uitleg duidelijker overbrengen.

    Met vriendelijke groet,
    Het team van What the flock?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even laten zien hoe het wel moet!!!
      http://www.youtube.com/watch?v=Tc-fCWltxoU

      http://www.youtube.com/watch?v=8D7YoZH4CFg

      Verwijderen
    2. Beste.....

      Bij deze wilde ik alleen even melden dat ik mijn mening heb gedeeld en dat dit slechts mijn eerste indruk was bij gebruik van deze producten.
      Ik hoop dat je snapt dat niet iedereen je producten geweldig kan vinden en dat er wel meerdere mensen zijn in de toekomst die er niet laaiend enthousiast over zijn. Dat is wat ik ten slotte ook heb met mijn blog (that's life).

      Daarbij heb ik niet gezegd dat ik niet snapte hoe het werk (geloof me, ik heb wel meerdere Velvet in mijn stash zitten) en dat ik er niet mega on tevreden over ben, maar dat ik het net niet vind. Ik vind de poeders wel erg mooi!

      Groetjes, Sarah

      Verwijderen
    3. Ik begrijp dat iedereen een mening heeft dat is logisch. Daar gaat het niet om en alle kritiek is welkom. Het komt alleen een beetje raar over als je een productreview plaatst en het vervolgens niet over het product hebt. Je hebt hier dus geen eerlijke review neergezet. Het is uiteraard jouw keuze om op deze manier een blog te runnen. Je hebt inderdaad niet gezegd dat je niet weet hoe het werkt. Wij zien dat heel duidelijk aan je filmpje.

      Verwijderen
  2. Ik vind het effect er erg grappig uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo aan de reactie hier te lezen ben ik niet geneigd om daar wat te kopen. Heb het van ebay in potjes, vind ik handiger. Vind dingen in zakjes sowieso vervelend :)

    BeantwoordenVerwijderen