zondag 14 april 2013

Nail Art Tutorial: Lente Ombre Water Decal Design (Filmpje)

Als je mij op ByBeautyBloggers.nl volgt, dan heb je deze nail art al eens voorbij zien komen. Net als dat wanneer je mij op mijn facebook-pagina volgt. Vandaag laat ik jullie weer een filmpje zien hoe ik deze tutorial doe. Het was namelijk alweer een tijdje geleden dat ik dit gedaan had! 



Nail Art Tutorial: Lente Ombre Water Decal Design (Filmpje)


Producten die ik gebruikt heb:
- Mr Nail: nr15 (wit)
- Butterfly Collection, Single: nr298 (creamy roze)
- HEMA, Neon: nr75 (groen)
- Digital Color Cream, F6 (blauw)
- Kleancolor, Holographic: 134 Holo Pink
- Kleancolor, Holographic: 135 Holo Blue
- Safari, Neon Topcoat
- Water Decals
- Sponges


Wat vinden jullie van deze nail art tutorial? Als je hem leuk vind, graag een berichtje achter laten op youtube en vergeet niet te abboneren en thumbs up als je het een leuk filmpje vindt! 

1 opmerking: