zondag 21 april 2013

Preview: Catrice LE, 'Hip Trip'

Catrice heeft onlangs de nieuwe Limited Editie bekend gemaakt. Deze zal 'Hip Trip' heten en na het zien van de persfoto's, moet ik zeggen dat ik wéér onder de indruk ben en erg nieuwsgierig ben naar de nagellakjes. Nieuwsgierig geworden? Klik dan op 'Lees meer'.

Geïnspireerd door het komende festivalseizoen heeft Catrice een nieuwe Limited Editie uitgebracht. Mocht jij er nog niet klaar voor zijn, dan komt dat nu wel door deze make-up producten. Vandaag laat  ik jullie de nagellakjes zien die er bij horen.

Preview: Catrice LE, Hip Trip
Zoals altijd heeft Catrice weer een preview-filmpje gemaakt. Klik op de play-knop om het filmpje af te spelen. Ik vond het niet erg duidelijk wat er allemaal in voor zou komen en heb ik nog even snel het bijbehorende Nail Art-filmpje opgezocht. 
Ik blijf het leuke en grappige filmpjes vinden die Catrice bedenkt. Op deze manier krijg enigszins een indruk van de kwaliteit en kleur van de lakjes. 
Zien ze er niet schattig uit? Ik ben zelf erg benieuwd naar de twee roze lakjes. Ook vind ik het uiterlijk er erg leuk uit zien. De prijs voor alle lakjes is €2,79.
De namen van deze lakjes zijn (van links naar rechts): 
- C01: Blue Highway
- C02: Green Days
- C03: The Salmon Dance
- C04: Wheels On Fire
- C05: Nude & Rude

De lakjes lijken enigszins een sheerfinish te hebben op de persfoto's. Echter weet je het natuurlijk nooit hoe het er in het echt eruit zal zien. Ben je nieuwsgierig naar andere producten uit deze LE? Kijk dan even hier voor de rest. Wat vinden jullie van deze nieuwe LE? Deze nieuwe LE zal vanaf half mei verkrijgbaar zijn.

3 opmerkingen: