woensdag 8 mei 2013

Shoplog/Review: Kruidvat nagelfestival 1+1 gratis en W7

Woehoee vandaag was het lekker de nagellakjes in slaan bij de Kruidvat. Het was eindelijk zo ver na een lange tijd... de nagelfestival van de Kruidvat. Dit hield in dat je alle nagellak, nagellakremovers, vijlen, wimpers kon kopen en kreeg je er eentje bij! Dat betekende natuurlijk goed inslaan met nagellakremovers (heb er maar liefst vier in geslagen) en nagellakjes. Vandaag laat ik jullie mijn nagellakjes zien, met nog een aantal lakjes!
Daarnaast ontdekte ik nog iets fantastisch. Iets wat mijn trouwe volgers inmiddels wel weten is het feit dat ik gek ben op nagellak van W7. Helaas was dit merk nooit verkrijgbaar bij mij in de buurt en nam ik het alleen mee als ik toevallig in een stad kwam waar ze een op=op voordeelshop hebben. Tot voor kort! Sinds een tijdje zit er namelijk eentje in de stad waar ik woon en toen ik daar achter kwam moest en zou ik natuurlijk twee lakjes meenemen van dit fantastische merk. Deze laat ik ook zien aan jullie. Voor alle foto's geldt dat er twee lagen op zitten, maar ook dat de linker foto genomen is zónder flits en de rechter foto met flits.



Shoplog: Kruidvat en W7
Ik heb eigenlijk niet echt bijzondere lakjes mee genomen van de Kruidvat. Eigenlijk vooral veel basis lakjes mee genomen die ik vaak gebruik. Eigenlijk ben ik niet zo'n megafan van de vernieuwing van de Essence lakjes van een tijd terug. Echter nu dacht, ik waarom ook niet? Het bespaart me een hoop geldt. Bovenstaande kleurtjes zijn ook erg geschikt voor een hele leuke zomer nail art. Binnenkort krijgen jullie een uitgebreide review.
Daarnaast heb ik twee topcoats gehaald (die gaan altijd zooo snel op), twee kleurtjes van de Essence Nail Art Twins en twee lakjes van W7. Kijk verder voor sneak peeks van de lakjes.

Kruidvat, Colour&Go: €1,69
In totaal heb ik zo'n twaalf nagellakjes gekocht bij de Kruidvat. Wat een enorme hoeveelheid lijkt als je het zo leest, maar als je kijkt valt het reuze mee. Als eerste laat ik jullie de Essence lakjes zien die ik gekocht heb. Alle lakjes hebben een inhoud van 8ml.
107: Naughty and Pink
Wat een lief, leuk en zacht kleurtje is dit! Deze roze kleur heeft enigszins een oranje ondertoon in de lak (wat vrijwel niet te zien is, maar geeft het warme effect op de nagels). Brengt egaal en gemakkelijk aan op de nagels, je hebt geen grote hoeveelheden nodig (slechts twee hele dunne laagjes is al voldoende), laat geen strepen achter en droogt snel op. Love it! Zou ik deze opnieuw weer kopen? Jazeker! Zonder twijfel. Iets donkerder in het echt dan op de foto's.
108: Ultimate Pink
Deze kleur heeft (in tegenstelling tot bovenstaande lak) een paarse ondertoon, waardoor je een iets killere gloed krijgt. Dit, en naast het feit dat deze lak beter dekt, is dan ook het enige verschil tussen deze en bovenstaande lak. In eerste instantie dacht ik dat dit hetzelfde lakje zou zijn als de oude variant, maar in tegendeel. Deze is wel anders, ik weet nog niet of dat positief is of negatief. Over het lakje zelf ben ik redelijk neutraal. Niet echt spectaculair, maar gewoon simpel en eenvoudig. In het echt is de lak donkerder dan op de foto (meer rood) de camera wilde de kleur niet helemaal pakken. Zou ik deze weer aanschaffen? Denk het niet, ik ben beetje teleurgesteld. De kleur zonder flits (links) , is degene die het meest overeenkomt met de kleur in het echt.
109: Off To Miami!
Off To Miami! Is een heel lief, zacht oranje/zalmkleurg lakje. Het dekt ontzettend goed voor deze lak en dekt nagenoeg al in één laag, maar twee lagen maakt net een verschil. Heel geschikt voor de zomerdagen, staat leuk en verzorgd en lekker fris. In het echt is het lakje donkerder dan ik het verwacht (als je je nagels houdt bij het potje zie je goed verschil). Droogt ook snel. De foto zonder flits komt het dichts bij in de buurt van de

128: Let's Get Lost
Als er een lakje was van de oude collectie waar ik fan van was, dan was het wel 'Let's Get Lost'. Ik hoopte erg dat dit precies hetzelfde lakje zou zijn, maar dan mooier. Dat is het ook, wat een geweldige vervanging voor 'Let's Get Lost' woehoe! Het is precies dezelfde kleur, maar dekt beter, droogt sneller en lakt veel makkelijker. Wat een goede zet geweest van Essence. De lak dekt prima in één laag, maar is mooier met twee laagjes (dunne laagjes). Ook een echte aanwinst. Ook deze lak heeft een creamy finish met wel een lichte kille ondertoon. Ook deze is iets donkerder dan de foto laat zien. Creamy lakjes zijn erg lastig goed te fotograferen. Als ik deze lak weer nodig heb, koop ik hem zeker. Het is een perfecte vervanger voor de oude lak. De kleur is iets donkerder dan op de foto's. 
133: Oh My Glitter!
Wat was ik benieuwd naar deze nagellak. Niet alleen de naam was al leuk, maar ook was ik erg benieuwd naar de kleur. In het potje leek het namelijk een mooie violet kleur met paarse en blauwe glitters door de lak heen en in de winkel vond ik deze erg mooi. Op mijn nagels vond ik hem eigenlijk alleen maar mooier worden. Het is zo'n mooie lak, dekt in twee dunne laagjes, droogt snel en is gewoonweg een echte musthave! Deze lak heeft een gelachtige glitter finish. Hij oogt echt classy en super nice! Opnieuw aanschaffen? Jazeker! De kleur is heel lastig te pakken, maar is vrij donker paars.
137: Wanne Be Your Sunshine
Tja, dit is eigenlijk een lakje waarvan ik hem alleen maar heb mee genomen omdat het 1+1 gratis was en het leuk oogde. Deze lak heb ik niet meegenomen omdat ik hem er mooi uit vond zien. Persoonlijk hoopte ik op een goede vervanging voor Wanna Be Your Sunshine van de oude collectie. Helaas, dit is echt een miskoper geweest. De lak droogt snel en daar is dan ook alles mee gezegd. Het is een dikke, stroperig nagellak en net als vele andere gele lakken dekt deze slecht, wel zit er een mooie shimmer doorheen. Zou ik deze weer kopen? Nope, denk het niet. Bovenstaande foto's zijn gemaakt met drie laagjes:S en het dekt nog niet. Jammer! De kleur met flits komt het meest dichtbij de kleur hoe het is in het echt.
138: L.O.L.
Dit lakje deed me erg denken aan een ander lakje van Essence, alleen kwam ik even niet meer op de naam (nog steeds niet trouwens). Het oogt erg vrolijk en ik ben gek op dit soort vrolijke kleurtjes. Toen ik echter de eerste laag op mijn nagels deed, dacht ik 'Neeeeeeeeee, hij dekt ook al zo slecht en laat ook strepen achter'. Echter toen ik een tweede laag aanbracht, was ik aangenaam verrast. Het streperige effect verdwijnt meteen en de lak dekt goed hierdoor. Wel heeft de lak een vrij dikke substantie waardoor het drogen niet altijd even snel gaat en de dekking niet overal gelijk. Het is wel echt een heel mooi gifgroene kleur met een gele ondertoon door de lak heen. Zou ik deze weer aanschaffen? Ik weet het niet, ik twijfel nog! Op de foto zonder flits (links) is de kleur die het meest overeenkomt met de kleur in het potje.
145: Flashy Pumpkins
I know, Koninginnedag is alweer voorbij en toch heb ik deze nagellak aangeschaft. Ik kwam er namelijk achter dat mijn oranje lakken niet echt mooi meer waren en snel een nieuwe nodig had. Wanneer is er een perfect moment om dit te doen? Juist ja, als er deze heerlijke aanbieding is en wat ben ik ontzettend blij dat ik dit lakje in huis gehaald heb, wat is dit een prachtig lakje!
Het is eigenlijk gewoon een mooi fel oranje nagellak met een creamy/gelly finish. Dekt supermooi in twee lagen en droogt snel. Lakt prettig en is gewoon een mooi lakje! Bevat een gele ondertoon. Zou ik deze weer aanschaffen? Ja!
149: Hello Marshmellow
En als laatste heb ik een mooie lila paarse nagellak gehaald. Deze vond ik zooo mooi! Het is een hele zachte lila kleur met paarse en blauwe glitters die ook door de lak van 'Oh My Glitters' zitten. Dit is enkel een zachtere variant en zeker geschikt voor de lente/zomerdagen. De eerste laag is overigens erg slecht gedekt, maar droogt megasnel. Ik had overigens niet anders verwacht bij een lichte pastelkleur. Bij een tweede laag wordt het al beter, maar toch heeft de lak een derde laag nodig. Jammer, maar het was te verwachten. Ik zou dit kleurtje wel weer aanschaffen, maar ik denk alleen dat ik dit kleurtje zou gebruiken als nail art kleurtje of als basis onder bijvoorbeeld glitters. Verder droogt hij snel en is het een lief kleurtje. In het echt iets donkerder dan op de foto's. De kleur heeft een blauwe ondertoon. In het echt donkerder dan op de foto's. 

Kruidvat, Topcoats en Nail Art Twins Reloaded
Ook heb ik naast de gewone lakjes van Essence ook twee mooie lakjes van de Nail Art Twins mee genomen. Eigenlijk vond ik ze duur (ten op zichten van oude lakjes zijn ze twee keer zo duur geworden), maar met deze actie vond ik het eigenlijk wel een leuk prijsje. Ook heb ik twee topcoats gekocht, deze vind ik erg fijne en zijn betaalbaar. De Quick Dry Topcoat van Essence kost €1,69 en de Nail Art Twins Reloaded kost €1,79.
02: Julia
Dit vind ik toch wel de mooiste van alle nieuwe Nail Art Twins nagellakjes. Dit komt voornamelijk door de variatie aan grootte van glitters in de lakken. Zo heeft deze lak grote grove glitters, maar ook hele kleine glitters en daar tussen in. Het breng makkelijk aan en droogt snel. Als gewone glitterlak is deze super mooi en zeker wel een aanrader. Ik zou het alleen opnieuw kopen met een aanbieding, anders vind ik het eigenlijk wel te duur. De lak heb ik overigens gedaan over 'Hello Marshmellow' van hierboven. Deze lak heeft me erg enthousiast gemaakt, meer dan ik had verwacht. Zou ik het weer aanschaffen? Zonder twijfel antwoord ik hier ja op.
03: Mr Big
En om de Nail Art Twins helemaal compleet te hebben, heb ik ook nog deze aangeschaft. In eerste instantie wilde ik hem niet mee nemen, maar doordat ik de bovenstaande wel in mijn mandje had zitten en om gebruik te maken van de 1+1, had ik hem toch mee genomen. Het is een hele simpele roze glitter lak met verschillende kleuren doorheen (paars, roze etc.) en is gewoon een mooie glitterlak voor bijvoorbeeld nail art. Zou ik deze opnieuw kopen, mweeh denk het niet. Alleen met een actie. De lak droogt overigens snel en brengt gemakkelijk aan!

Kruidvat, Catrice
Zoals het jullie wellicht is opgevallen, heb ik een oneven aantal lakjes van Essence meegenomen. Nu is het zo dat bij deze 1+1 actie niet per see geldt dat je van dezelfde prijs een lakje moet kopen. Het is zelfs zo, dat de er bij de kassa wordt verrekend als 50% korting. Lekker, want om die reden nam ik nog één lakje mee van Catrice.
08 Gold Busters

Dit lakje zag ik eigenlijk niet eens in de schap staan, vandaar dat deze mij de aandacht trok. Hij lag in de opruimingsbak, maar ik vond hem zóoo mooi dat ik hem mee moest nemen. Het lakje is afkomstig uit de nieuwe collectie van Catrice. Daarnaast ben ik onwijze fan goud kleurige nagellak. Het is een mooie subtiele goudkleurige glitterlak. De dekking is slecht en is eerder geschikt als topcoat dan als gewone lak, maar als gewone lak heeft het wel iets unieks. Juist omdat je je eigen nagel er door heen ziet schijnen. Op de bovenstaande foto's heb ik drie lagen aangebracht en op mijn ringvinger was mijn nagel een beetje raar gaan doen. Vandaar dat rare streepje.

Op=Op  voordeelshop, W7
Als je mij al een tijdje volgt weet je dat ik gek ben op dit merk. Het is een super mooi merk met zeer bijzondere lakjes en je krijgt er een grote hoeveelheid voor terug, namelijk 15ml voot €2,99. Als je er twee koopt betaal je er €4,99 en dit is ook wat ik heb gedaan.
96: Mosaic
Mosaic deed me een beetje denken aan mijn favoriete lak van W7, Lava Flow enkel met een andere kleur als basis en andere glitters. Mosaic heeft namelijk een mooie blauwe basis met goudkleurige en paarse glitters door de lak heen. Heel apart en ooh zo gaaf! Zoals ik wel gewend was van de W7 lakken, heeft de eerste laag moeite met hechten aan de nagel en zijn de glitters niet goed verspreid. Ook is de dekking erg waardeloos. Een tweede laag is wel noodzakelijk. Het dekt gelijk veel beter, de glitters blijven mooier zitten en het is bijna perfect! Een derde laag maak het misschien mooier, om deze reden zou ik denk ik deze lak sneller als lak over bijvoorbeeld een blauwe nagellak. Ik heb denk ik een nieuwe liefde gevonden, haha! Nee serieus ik zou dit lakje zo weer kopen. 
129: Space Debris
En als allerlaatste lak van vandaag heb ik deze mooie rode lak gekozen. Ik zat erg te twijfelen welke ik als tweede mee zou nemen, maar na het zien van deze lak wist ik het direct. Deze lak is zo bijzonder en zo apart. Het is een hele mooie rode glitterlak met hier en daar wat grove glitters. Hij is gemakkelijk aan te brengen en dekt perfect na het aanbrengen van twee dunne laagjes. Ook nu zou ik dit lakje zo weer kopen!

Wat vinden julie van de aanschaf van deze producten? Ik weet wel dat mij dit een hele hoop geld heeft bespaard en dat deze aanwinsten 'nodig' waren. Hetgeen waar ik het meest blij mee ben zijn de lakjes van W7. Wat heb jij gehaald met de aanbieding van de Kruidvat? Laat het me weten wat je van deze lakjes vindt!

7 opmerkingen:

  1. Love die essence colour and go lakjes :3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die essence lakjes zijn idd fijn! en lekker goedkoop ;)
    Fijne kleurtjes heb je geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt ideaal! Vind het heerlijk om bij zo'n actie van die simpele basiskleurtjes te kopen die je vaak gebruikt!

      Verwijderen
  3. Leuke aankopen,
    ik heb nog niks gekocht maar wil wel graag....
    Ik heb de blauwe kleur van W7 ook! erg mooi!


    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie aankoopjes!! <3 Die blauwe W7 lak is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie producten hoor!
    die twins lakjes heb ik ook vast gehad...maar tja keuzes maken!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat heb je veel gekocht zeg! Mosaic is erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen