woensdag 19 juni 2013

Preview: Essence TE, Me and My Ice Cream

De laatste tijd krijgen we steeds sneller te weten welke LE's en TE's van zowel van Catrice als Esesnce uitkomen. Normaal wisten we pas enkele weken van te voren wat de nieuwe LE's en TE's waren. Nu weten we het al ruim anderhalve en soms al twee maanden van te voren. Vandaag laat ik jullie de nieuwste TE zien van Essence. Deze zal uitkomen in de maand augustus en gaat Me and My Ice Cream heten.


Preview: Essence TE, Me and My Ice Cream
Geïnspireerd door de heerlijke ijskleurtjes komt Essence met vier nieuwe kleurtjes. Variërend van blauw, naar roze, naar paars. Zelf doen mij deze kleuren denken aan een collectie die al eerder uitgebracht is van Essence en ben ik niet echt verpletterd door deze collectie. In tegendeel, ook deze collectie valt mij tegen van Essence! Jammer, want het ging een tijdje heel goed en nu brengen ze teveel dezelfde collecties uit (naar mijn idee). Het uiterlijk van de lakjes vind ik dan wel weer erg leuk (al had ik liever een mooiere/andere dop gezien). De namen zijn als volgt:
01) Ben&Cherries
02) Always On My Mint
03) Ice Ice Baby
04) Icylicious

De namen vind ik erg leuk! Vooral om de naam van Ben&Cherries moest ik lachen. Enkel vond ik Ice Ice Baby erg lijken op de lak van Essence Crystallized, Eyes Eyes Baby.... 
Wat vinden jullie van de lakjes?? Ohja, de lakjes gaan €1,89 kosten.
Ik denk dat ik met alle eerlijkheid kan zeggen dat ik naast de blush (die jullie vast wel op andere blogs gezien hebben), het meeste uitkijk naar deze leuke nagelstickers. Ze zien eruit om op te eten!!! Er zitten acht formaten in (dus dat zullen wel 16 stickertjes zijn denk ik), daarnaast gaan deze €1,99 per stuk kosten. 


Wat vinden jullie van deze nieuwe TE? Zijn jullie het ook met mij eens dat de laatste collecties een beetje tegen vallen? Of ligt dat aan? (kan natuurlijk ook^^).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten