vrijdag 28 juni 2013

Shoplog: Claire's, H&M, Ebay, BPS

Het is alweer even geleden dat ik een shoplog heb geplaatst. Dit had vooral te maken met het feit dat ik het erg druk had en geen tijd had om te shoppen. Nu had ik gisteren mijn herexamens afgerond (met een voldoende jeej!) en betekent dat dus dat ik mijn diploma heb (nouja figuurlijk dan) en ik vond dat ik mezelf wel kon verwennen met wat leuke nagellakjes en dingetjes. 
Omdat mijn school vrijwel naast het winkelcentrum van Zuidplein is, heb ik hier ook een deel van mijn spulletjes  geshopt. Zo hadden ze bij de Claire's veel aanbiedingen en hebben ze een leuke H&M cosmetica afdeling. Ook heb ik wat dingetjes bestelt op Ebay:)


Shoplog Overview
Zoals jullie kunnen zien heb ik behoorlijk wat producten gekocht. Gelukkig heb ik niet al te veel geld uit gegeven door de vele aanbiedingen die er op dit moment zijn. Op deze foto kan je onder andere producten zien van BPS, Ebay, Claire's, H&M. Ook heb ik nog een aantal dingen op mijn 'Moet nog binnen komen' lijstje staan. Ohja, ik wil er nog bij zeggen dat ik ook nog drie nieuwe lakjes heb gekocht, maar op het moment dat ik dat gekocht heb, had ik al deze foto gemaakt. Deze komt in een apart artikeltje online te staan! 

Geshopt bij: De Claire's
Ik ben een ontzettende fan van de producten van Claire's. Ze zijn vaak erg origineel en heel prettig. Ook de nail art/nagellak producten zijn heeeeel fijn. Helaas zijn de prijzen vaak iets duurder dan ik normaal uit wil geven aan cosmetica en accesoires. Vandaar dat ik eigenlijk alleen maar producten koop die in de aanbieding zijn. Bij de Claire's heb ik vijf lakjes gekocht voor slechts €4,-!! Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik aan het afrekenen was. Ik wist dat het goedkoop zou zijn door de aanbieding, maar niet zó goedkoop. Ik laat jullie gelijk swatches zien van de lakjes.

1) Duochrome
De lakjes van Claire's hebben geen namen (helaas) en bedenk ik vaak zelf namen voor. Dit is een prachtige duochrome nagellak. Ik ben ontzettend fan van dit soort lakjes door de variatie van kleur. Toch heb ik niet veel van dit soort lakjes. Vaak omdat ze toch iets prijziger zijn en niet echt een 'WAUW'-effect bij mij doen oproepen. Deze wel! De kleuren die je vooral ziet zijn paars en goud/bruin. Iedere keer als je de nagels roteert zie je weer andere kleuren.... wauwie! Wel een nadeel, het heeft twee tot drie lagen nodig voor een goede dekking. Het droogt snel en brengt prettig aan. Prijs op dit moment €1,-

2) Holographic Green
Toen ik dit lakje zag staan wist ik dat ik hem moest hebben. Alleen was de prijs wat duurder dan rest van de lakjes €3,50 was dit lakje. Toch nam ik het mee en toen ik op de bon keek, was deze van de prijs afgehaald. Hadden ze deze dan per ongelijk verwerkt in de drie voor twee aanbieding? Deze gold namelijk niet voor alle nagellakjes. Ik vond het niet erg! 
Dit is een prachtige holografische groene lak en doet me een beetje denken aan de lakken van de HEMA. De dekking is vrijwel het zelfde (dekt heel mooi in één laag, maar een tweede is noodzakelijk) en brengt net zo aan. Ik vind hem vooral mooi onder ledlampen, maar ook in het zonlicht! Dekt in twee lagen.

3) Nude/Glitters
Deze kleur vind ik erg lastig te omschrijven. Het heeft iets weg van een nude glitter kleurtje, maar ook weer een lichte vorm van goud en geel. Kijk maar hoe jij het om schrijft;). Droogt snel, brengt goed en gemakkelijk aan en dekt in twee wat dikkere lagen. Prijs op dit moment €1,-

4) Blue Glitter
Toen ik dit lakje zag, wilde ik hem direct in mijn mandje stoppen. Ongeacht de prijs. Ook dit keer werd er anders afgerekend dan er op de prijs stond (namelijk €1,- i.p.v. €3,50). Het doet me denken aan een aantal W7 lakken en de Jolly Jewels lakken. Ik houd van dit soort lakken. Ze zijn prima te dragen en erg uniek. Deze lak heeft een blauwe gelly substantie met twee variaties aan glitters in de lak, namelijk met goud en paars. Dekt in twee lagen.

5) Silver Multiglitter
Dit is een mooie glitterlak met veel verschillende formaten glitter in verwerkt. grote en kleine glitters, maar ook sterretjes. Van tevoren wist ik al dat dit een lak zou zijn met een dikke substantie en lastig aan droogt erg langzaam. Het resultaat is wel erg schattig voor een nail art of over een andere lak. Normaal gesproken zou ik deze hebben laten liggen, maar voor €1,00 kon ik hem niet laten liggen. Alle standaard lakken van de Claire's hebben een inhoud van 9ml.


Geshopt bij: H&M
Nadat ik naar de Claire's was geweest, wilde ik nog even naar de H&M op Zuidplein. Nu weet ik dat er niet veel H&M winkels een cosmetica-afdeling hebben. Deze heeft dat echter wel en daar had ik al twee lakjes op het oog gezien, maar nu was ik in staat deze te kopen.

1) Glitter Nail Polish, Silver
Al een tijdje terug liet ik jullie dit lakje zien. Ik was opslag verliefd geworden en wilde de andere lakjes ook halen die ik zag liggen. Helaas hadden ze deze niet meer, maar wel twee andere. Eentje daarvan is het bovenstaande lakje en die nam ik voor €3,95 mee naar huis. Het brengt redelijk makkelijk aan, maar verwijdert slecht. De lak blijft een glitterlak en is het mooiste over een andere lak te gebruiken. De lak bevat hele kleine zilveren glitters en twee grotere glitters. Deze grotere glitters zijn blauw en roségoud en onwijs mooi! Heeft een inhoud van 15ml.

2) Orange Glitter Nail Polish
Toen ik bijna bovenstaande lakje wilde afrekenen vielen mijn ogen op dit lakje. Ik zag enkele van deze collectie en was er gelijk verliefd op. Ik houd van mini's en ze zien er ook nog vaak leuk uit. De lak heeft een inhoud van 5ml en kost dan ook slechts  €0.95. Het is een mooie oranje glitterlak en dekt in twee lagen. Het doet me een beetje denken aan de Cocktail Collectie van Rimmel London.

Besteld bij: Ebay
Yup, jullie weten het wel. Ik ben enorm verslaafd aan Ebay. Als ik iets nodig heb, kijk ik altijd eerst bij Ebay en dan pas verder. Zo had ik nieuwe Dotting Tools nodig (mijne waren helemaal kapot aan het gaan) en wat rhinestones. Daarnaast heb ik nog andere dingen besteld. Deze zijn helaas nog niet binnen gekomen en zal ik laten zien zodra ik deze heb!

1) Dotting Tools
Voor elke nail artist is dit echt een must-have! Je kan er zoveel mee doen (stipjes zetten, steentjes plaatsen, bloemetjes maken etc) en het is via Ebay nog betaalbaar ook. Ik betaalde er slechts $1.65 voor inclusief verzendkosten bij deze verkoper. Ik merkte wel dat ze iets anders zijn dan mijn vorige Dotting Tools, maar ze werken hetzelfde. Prijs is inclusief verzendkosten.

2) Rhinestones 1mm
Doordat ik veel Nail Arts maak en bij mensen ze ook wel eens doe, gebruik veel Rhinestones. Met name de 1mm. Mijn doosje was bijna op dus bestelde ik nieuwe. Dit doosje heb ik bij deze verkoper gekocht voor $1.25 inclusief verzendkosten.

Verder heb ik nog een mooi zilverkleurig glitterlakje gewonnen en Transfer Foil besteld! Deze zal ik laten zien zodra ik ze binnen heb.


Besteld bij: BornPrettyStore
Als er nog een online winkel is waar ik fan van ben is het de website BornPrettyStore. Het is een vergelijkbare webwinkel met Ebay en ze hebben er van alles. Met name koop ik daar imageplates en laatst konden jullie al een review lezen van een van de nieuwste imageplates. Later had ik nog een aantal gekocht en deze zijn ook binnen. Per stuk kostten ze mij $0.99 inclusief verzendkosten (dat is dus €0.85 per stuk!!!) Zie hieronder een foto van alle imageplates.


Zo dit waren de aankopen waar ik mezelf mee heb verwend nadat ik mijn examens had behaald. Ik hoop dat jullie de shoplog leuk vonden. Laat me weten wat jullie de laatste tijd gekocht hebben en waar jullie een review over willen lezen!

7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een shoplog! Gefeliciteerd alvast met het bepalen van je diploma! Dan mag je ook wel weer eens shoppen ;-)
    Dat holo lakje van Claire's lijkt inderdaad erg op die van de Hema! En dat blauwe lakje met glitters is echt super, wat mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie lakjes! vooral die blauwe van de Claires (=

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lakken allemaal! Vooral die eerste van de H&M :) Die blauwe van Claires lijkt wel heel erg op Mosaic van W7...ik heb er toevallig morgen een artikel over.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt dat die erg lijkt op W7! Daar kwam ik later ook wel achter, het bevat dezelfde glitters etc. Echter iets lichter;)

      Verwijderen
  4. Leuke shoplog!
    Gave spulletjes allemaal <3
    x

    BeantwoordenVerwijderen