woensdag 3 juli 2013

Mooie Combinatie: DCC en W7

Na een tijdje er tussenuit te zijn geweest probeer ik weer alle artikelen zo langzamerhand terug te laten komen. Zo ook 'Mooie Combinatie' hierbij laat ik twee lakjes zien die erg mooi staan over elkaar heen. Vandaag laat ik het merk Digital Color Cream zien en W7. Twee erg mooie Budgetmerken die niet overal te verkrijgen zijn.
Door een combinatie van Nailsbylaura kwam ik op deze super mooie combinatie. Ik vond haar combinatie zo mooi dat ik bij mezelf dacht 'dat zou ik vast ook wel kunnen' en inderdaad! De combinatie die ik vandaag laat zien aan jullie behoort zeker wel tot een van mijn favorieten!

Mooie Combinatie: DCC+W7

Blauw is een kleur wat je niet snel op mijn nagels zal tegen komen, hooguit met een nail art. Niet dat ik iets tegen blauw heb, maar blauwe nagellak is denk ik niet mijn denk mits er een glitterlak over heen zit natuurlijk. Vandaag ging ik eens experimenteren met dezelfde soort combinatie als van Nailsbylaura en kwam ik al snel op een blauwe combinatie die ik wellicht vaker zal dragen. Op bovenstaande foto zien jullie het prachtige resultaat van de combinatie en ik ben er echt fan van!
Zoals jullie wellicht weten is DCC (Digital Color Cream) een van mijn favoriete budgetmerken.  Helaas is dit fijne merk niet overal en altijd  verkrijgbaar. Het is namelijk alleen bij sommige DA drogisterijen verkrijgbaar en ook niet altijd. Bij deze combinatie maak ik gebruik van het pastelblauwe kleurtje F6. Hier heb ik twee lagen gebruikt om het mooie kleurtje van W7 naar voren te laten komen. Op de foto lijkt het niet goed de dekken en is de kleur iets blauwer dan in het echt. In de kleur dekt perfect in twee lagen heeft een beetje groen in de kleur.
Het lakje van W7, 96 Mosaic hebben jullie ook al meerdere keren voorbij zien komen op mijn blog (zoals hier). Ik merkte op dat de blauwe kleur van W7 erg leek op het lakje van DCC, zodoende ben ik op deze combinatie gekomen. Van dit kleurtje heb ik slechts één laag gebruikt.
Hier nog enkele foto's zodat jullie, net als ik, dit kunnen bewonderen! Erg mooi en vrolijk voor de (hopelijk) zomerse dagen).  Het was overigens erg lastig deze combinatie goed te fotograferen. Op bovenstaande foto's is de kleur in werkelijkheid iets groener.

Wat vinden jullie van deze combinatie? Ik vind hem erg zomers en vrolijk. Ook heeft het iets aparts. Sorry voor de donkere foto's, maar dit was de enige manier om jullie goed te laten zien hoe mooi deze combinatie is! 

2 opmerkingen:

  1. mooie combinatie inderdaad :D erg pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combi, ik kan de glitterlak ook wel combineren met een andere w7 nagellak, de naam weet ik niet precies :$

    BeantwoordenVerwijderen