zondag 7 juli 2013

Preview: BornPrettyStore items + 10% korting op je bestelling

Als je mij wat langer volgt, merk je dat ik een enorme fan ben van de website: bornprettystore, ook wel zoals ik het noem BPS. Ik heb er al regelmatig wat over geschreven en bestel er ook regelmatig wat dingen. Laatst kreeg ik de vraag of ik misschien wat producten wilden reviewen voor hen op mijn blog. In ruil hiervoor hoefde ik niks te betalen en mocht ik ter waarde van $14 dollar producten uitkiezen. Ook kreeg ik een mooie code voor jullie, zodat jullie met korting kunnen bestellen. Vandaag krijgen jullie een preview te zien van mij. Zo langzaam aan   krijgen jullie de andere artikelen te zien. Voor vandaag: de preview en de code!

Disclaimer: deze producten zijn naar mij toe gestuurd om te laten zien op mijn website.

Preview: BornPrettyStore items
Het eerste product waarvan ik al gelijk wist dat ik hem wilde hebben was dit bovenstaande product. Het deed me denken aan de Liquid Sand lakjes van OPI, alleen een stuk goedkoper. Deze kosten namelijk op dit moment $4.75 (€3.70) en normaal gesproken $5.59 (€4.36) en dat vond ik dus een goeie prijs voor deze leuk uitziende lakjes. Ik had gevraagd om nummer 4 en als deze uitverkocht zou zijn nummer 14. Uiteindelijk heb ik nummer 14 gekregen en ik vind hem er erg mooi uitzien! De inhoud van de lakjes is 15ml. Lekker betaalbaar dus.
- Klik: hier om dit product te kopen.

Toen ging ik verder zoeken. Wat zou ik nou nog eens meer kunnen reviewen voor mijn lezers? Waar zouden ze nog meer blij van worden? Toen kwam ik op deze nagellakken. Zoals jullie wel weten ben ik fan van aparte nagellakjes. Mijn hart maakte een sprongetje toen ik deze lakjes zag. De prijs van deze nagellak is ook nog te doen. Voor deze lakjes betaal je slechts $4.36 (€3.40) voor een inhoud van 16ml. Ik had gevraagd om nummer 9 en anders nummer 5. Ook deze heb ik binnengekregen en is dit nummer  9 gekregen en het ziet er heel apart uit.
- Klik: hier om dit product te kopen.


Tja en toen, toen wist ik het even niet meer. Wat wilde ik verder nog aan jullie laten zien? Nog meer nagellak? Nee, dat is eentoning. Imageplates? Nee, ik zag niet echt hele leuke die ik nog niet had. Wat nog meer? Toen ging ik kijken naar de prijzen op de website en kwam ik deze vitamine nagelverharder tegen. Dat klonk goed! Ook vond ik de prijs er prima uitzien $2.85 (€2.22) voor een inhoud van 15ml. Goed, ik had nu dus een totaal waarde van: $11.78 dollar. Dat betekende dus dat ik nog een product kon kiezen dat rond de $3,- dollar zit. Dat heb ik ook gedaan.
- Klik: hier om dit product te kopen.
Ik wist dus echt niet wat ik van dit laatste product zou zijn en toen viel mijn oog op deze bovenstaande topcoat. De prijs was weliswaar van dit potje zou de totaal prijs rond de $14 dollar maken en daardoor was ik klaar met het uitzoeken van de producten. Bij dit product krijg je een random geurende topcoat opgestuurd, want dat is wat het is. Een topcoat met zogezegd een geurtje. Deze topcoat kost slechts $2.90 (€2.26) voor een inhoud van 9ml. Inmiddels heb ik ook deze binnen gekregen en heb ik de doorzichtige variant gekregen en ik vind het er helemaal geweldig uitzien.
- Klik: hier om dit product te kopen.

Dit is tot nu toe het eerste artikel van de artikelen die er aan komen. Ook heb ik jullie verteld dat er een leuke kortingsactie bij zit. BPS heeft speciaal voor jullie, via mijn website een leuke actie geregeld. Bestel je nu iets bij deze website, dan krijg je maar liefst 10% korting! Dit plaatje ga ik ook aan de rechterkant van mijn blog neerzetten, zodat jullie deze makkelijk kunnen vinden.


Wat vinden jullie van deze producten? Waar zou jij als eerste een review over willen zien? Bestellen jullie wel eens iets bij BPS?

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke lakjes!
    Ik ben erg benieuwd naar de glitterlakjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen,
    ik mag helaas niet online bestellen, maar wel super leuk dat er een kortingscode bij zit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen