dinsdag 2 juli 2013

Preview: Catrice Nieuwe producten najaar 2013

Ja het is weer zover! Over enkele maanden is het alweer tijd voor een vernieuwing van het assortiment. Hierbij gaan er nieuwe producten in het assortiment, maar worden oude er ook weer uit gehaald (sommige tenminste). Vandaag laat ik jullie de nieuwe nagellakjes zien van Catrice! 

In het nagellak assortiment is er nog niet veel veranderd. Er zijn in totaal vijf kleurtjes die vernieuwd worden en een topcoat. Ik ben zelf erg benieuwd naar de lakjes sinds een lange tijd. Ziet er goed uit!


Preview: Catrice nagellak najaar 2013
Dit gaan de nieuwe lakjes worden van het Catrice assortiment najaar 2013. Er zitten een aantal lakjes bij waar ik nieuwsgierig naar ben (zoals de tweede, derde en laatste). Ook zitten er een aantal bij die erg lijken op wat ze al gehad hebben (eerste en vierde). De prijs zal €2,99 gaan blijven en de namen van de lakjes zullen als volgt zijn:
42) Nicki Minaj 
43) Miami pINK
44) Mermaid My Day
41) Million Dollar Baby
45) Kitsch Me If You Can
De namen vind ik erg leuk bedacht dit keer. Vooral Miami pINK vind ik erg leuk bedacht en Kitsch Me If You Can (kennen jullie de film nog, Catch Me If You Can met Leonardo Dicaprio?). alleen Nicki Minaj? Ik zou een totaal ander kleurtje bij die naam bedenken. Niet echt een geschikte combi.
 
Ook bij Catrice moeten we er aan geloven. Catrice gaat de trend ook achterna met deze  Gel Like Topcoat. Tegenwoordig is het in de nail art wereld helemaal een hype om hele glanzende gel-achtige nagels te hebben. Vandaar dat Catrice besloten heeft deze ook in het assortiment te stoppen voor een prijs van €2,89. Hier ben ik wel benieuwd naar... tot nu toe heb namelijk verschillende budgetmerken getest met Gel Topcoats en tot nu toe nog niet echt een gevonden die aan mijn eisen voldeed. 


Dit zijn de nieuwe producten van het nagellak assortiment. Ik ben best wel nieuwsgierig geworden in tegenstelling tot de gehele vernieuwing afgelopen jaar.  Ook zijn de make-up producten bekend gemaakt en zitten er wel wat dingen bij waar ik naar uit kijk, maar niet heel erg veel boeiende producten. Waar kijken jullie naar uit?

3 opmerkingen: