dinsdag 16 juli 2013

Preview: Catrice, uit het assortiment najaar 2013

Behalve producten die in het nieuwe assortiment komen, gaan er ook altijd wel weer producten uit het assortiment. Vandaag laat ik jullie de lakjes zien die Catrice uit het assortiment haalt en dus in de schappen (volgens mij nu al) voor 50% korting liggen. Let wel, deze producten gaan er voorgoed uit!


Preview: Catrice, producten uit het assortiment najaar 2013

Op de bovenstaande afbeelding kan je zien welke nagellakjes uit het assortiment gaan. Als je een grotere afbeelding wil zien kan je hier op klikken en zie je ook alle namen erbij vermeld. Wil je weten welke producten er nog meer uit het assortiment gaan? Kijk dan hier. Voor degene die niet kunnen/willen kijken zal ik ze hier nog even op een rijtje zetten voor jullie.

03) Papa Don't Peach
Een mooi oranje/perzik-achtige kleur die dekt in twee laagjes. 
Geschikt voor bijvoorbeeld koningedag of een leuke nail art. 

29) Will You Berry Me?
Een mooie donkerpaarse creamy lak die perfect in een laag dekt, 
maar een tweede het nog mooier maakt. 

31) Even More Heavy Metallilac
Een nieuwere variant van Heavy Metalilac, 
maar niet zo populair als de oude lak. 
iel behoorlijk tegen bij het zien van het flesje 
en daarom nog niet in mijn stash beland, bij jullie wel?
Dekt goed in twee lagen.

33) In The Armee Glow
Een toepasselijke naam voor dit kleurtje,
een legerachtig groen en bruine kleur, 
dekt ook goed in twee lagen.

34) Squeeze Me
Een mooi donkerblauw kleurtje met gouden shimmers,
dekt helaas wat minder in twee tot drie lagen,
wel erg mooi voor nail arts.

06) My Café Au Lait at Nôtre-Dame
Het enige nude-kleurtje dat, 
deze keer het assortiment uitgaat,
een mooie nude is altijd goed om te hebben!


Dit is een preview van de lakken die uit het assortiment gaan. Normaal gesproken kosten de Catrice lakken €2,99 en nu dus voor 50% (voor degene die geen zin hebben om te rekenen: +/- €1,50). Dit is dus de laatste kans om deze nagellakjes aan te schaffen voor ze weggaan. Zitten er kleurtjes voor jou tussen die jij absoluut moet inslaan? Of laat jij ze aan je voorbijgaan? Let me know.

1 opmerking: