zondag 18 augustus 2013

Get To Know Me: Instagram, Week 33

Vorige week kwam mijn instagram post voor de eerste keer. Hierop heb ik leuke reacties gekregen en besloten dit vaker te doen. Dit gaat een vast artikel worden op zondag met soms nog een tweede artikel diezelfde dag. Benieuwd wat ik allemaal meemaak? volg mij dan op instagram @myfantasticnails en blijf op de hoogte.


Get To Know Me: Instagram, Week 33
De week begon rustig voor mij. Maandagochtend moest ik naar de tandarts en kreeg ik te horen dat ik een verstandskies moest laten trekken, deze is ontstoken. In de middag had ik enorme trek in Wentelteefjes en maakte ik deze klaar voor mij en mijn zusje. Eenvoudig, maar oh zo lekker!
Ook was ik bezig met het maken van een nieuwe nail art. Ik kreeg hier ontzettend veel leuke reacties op en heb er een video over gemaakt. Deze staat inmiddels al online.
Op dinsdagochtend ging ik shoppen met een goede vriendin van mij. We hadden besloten weer eens naar Den Haag te gaan en tot mijn grote verrassing zag ik daar al nieuwe producten liggen. Deze vier nieuwe lakjes nam ik mee. Helaas was dit nog een kleine kruidvat en hadden ze helaas nog niet alles.
Op instagram plaatste ik deze leuke foto op dinsdagavond toen ik bezig was met het swatchen van mijn gekochte lakjes. Ik kreeg ontzettend leuke reacties op deze foto. Dankjulliewel! 
Op woensdag kon ik het gewoon niet laten om eens even een kijkje te nemen bij onze Kruidvat. En ja, daar lag ook al de gehele nieuwe collectie inclusief de gelnagels! Deze Kruidvat is een van de grootste van Nederland. Dus alles wat Essence heeft, verkopen ze hier ook. Deze twee pareltjes behoren nu tot mijn collectie. Joepie!
In de avond wilde ik nog stikkers plakken bij de Kruidvat en nam ik deze gel nails at home producten mee! Totaal betaalde ik rond de €30,- normaal gesproken zou ik zo'n tien euro meer kwijt zijn geweest. Super leuk en inmiddels al meerdere malen getest. Binnenkort komt een 'How To' online en met mijn mening! In de avond was ik ook nog gaan eten bij vrienden die ik al een tijdje niet meer had gezien.

Ebay blijft mij maar keer op keer verbazen met de snelle levertijd. Op donderdag kwamen deze leuke felle studs binnen die ik twee/drie weken daarvoor gekocht had. I love them already!
Op donderdag, vrijdag en zaterdag heb ik ook nog heel de dag gewerkt. Naast mijn werk ook nog wat behandelingen thuis gedaan en artikelen geschreven en dingen getest. Een hele drukke week gehad, maar erg leuk!
En vandaag heb ik de gelnagels van Essence bij iemand geprobeerd. Ik vind het erg leuk geworden en binnenkort horen jullie hier meer over.


Dit was mijn week, hoe is bij jullie afgelopen week alles verlopen? Nog hoogtepunten/laagtepunten gehad? Fijn weekend allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten