vrijdag 30 augustus 2013

Mijn Top 5: vernieuwde Essence nagellakjes

Vandaag laat ik jullie weer een nieuwe top 5 zijn. Deze gaat over de vernieuwde lakken van Essence. In eerste instantie was ik helemaal niet weg van deze lakken, maar langzamerhand begin ik steeds meer te begrijpen waarom ze de formule aangepast hebben. Het kan zijn dat deze nagellakjes niet allemaal te verkrijgen zijn, of dat ze niet in iedere winkel te koop zijn. Deze top vijf gaat in ieder geval om de nagellakjes!


Nr05: Essence, 105 Party Princess
In eerste instantie deed Party Princess mij erg denken aan een van de oude lakjes: Space Queen. Echter is deze iets donkerder van kleur (deze kleur heeft van zichzelf een donker roze kleur met vele verschillende kleuren glittertjes erin. Ik raad hem aan als topcoat aan te brengen op de nagels. Zie hierboven een foto als gewone lak en een foto als topcoat.

Nr04: Essence, 133 Oh my Glitter
Ik heb er al meerdere keren over geschreven, maar als er een lakje is wat absoluut in mijn top vijf moet. Dan is het dit lakje wel! Wat een prachtig paarskleurig lakje is dit. Het bevat ontzettend mooie shimmers in die iets donkerder van kleur zijn. De kleur is lastig vast te leggen, maar is ontzettend mooi. De lak dekt in twee tot drie lagen. Bekijk hier het artikel waar ik het al eens eerder er over gehad heb: Mooie Combinatie en de shoplog.

Nr03: Essence, 147 Miss Universe
Ook dit lakje is al een paar keer voor gekomen op mijn blog zoals de Shoplog en de Gel Nails At Home. Het is een heel erg mooie duochrome nagellak. Het is vooral een blauwe kleur met een groene en paarse gloed erdoor. De lak dekt in twee lagen en droogt erg snel.

Nr02: Essence, 109 Off To Miami
Dit lakje doet me erg denken aan Catrice, Meet Me At Coral Island. Het is een iets warmere versie van dit kleurtje. Het is een mooi zalmkleurig lakje zonder al te veel poespas. Het dekt goed in twee lagen en brengt erg fijn aan. Door de roze ondertoon maakt de nagellak geschikt voor een wat warmere look.

Nr01: Essence, 156 Me and My Lover
Ik zat eerst te twijfelen of ik deze erin zou zetten. Ten slotte zit deze wel in het gewone nagellakassortiment en besloot ik hem er toch bij te zetten. Sinds ik deze heb ontdekt, heb ik hem al meerdere malen gebruikt en ben ik er helemaal verliefd op geworden! Ook heb ik hem gebruikt in een nail art die van de week nog online komt. Dit is een terechte nummer 1.


Wat vonden jullie van deze top 5? Wat zijn jouw favoriete lakjes van het vernieuwde assortiment van Essence? Laat me het weten!

3 opmerkingen:

  1. Mooie lakjes!
    Ik heb nog niet echt favorieten maar ik heb ook pas 5 lakjes :)
    al hoe wel ik de zilveren lak erg mooi vind volgens mij is dat iets van ice princess!

    X

    BeantwoordenVerwijderen