zaterdag 10 augustus 2013

Review: B.B Scented Nailpolish Topcoat, BornPrettyStore (Part 3)

Voor vandaag heb ik jullie het derde product dat ik mocht reviewen van BornPrettyStore. Ik had al eens een Sand nagellakje geswatched en een mooie Glitter Yoghurt nagellak (in de zoekbalk kan je de bijbehorende artikels vinden). Vandaag laat ik jullie iets zien dat een geur zou moeten hebben. Namelijk een geurende topcoat!


Review: BPS, Scented Topcoat
Bij het uitkiezen van dit nagellakje, was het een verrassing welke ik zou krijgen. Er zijn namelijk vijf verschillende kleuren en geuren. Uiteindelijk heb ik de meest rechtste (met de roos) gekregen. Ik was erg enthousiast over het uiterlijk en vond het een geweldig mooi potje. Alleen al om naar te kijken! Deze topcoat kan je hier bestellen. Edit: Sindskort is deze topcoat niet meer verkijgbaar, deze hebben ze vervangen voor een andere: klik hier. Deze kost op dit moment €1,99 (inclsuief verzendkosten) en met mijn Code (rechts in het menu) krijg je nog eens tien procent korting. Normaal gesproken zou deze topcoat €2,90 kosten. Iets dat ik nog steeds niet duur vind om eens te proberen. Ook vond ik de reviews van de anderen die deze besteld/gekocht hadden erg positief. 


Algemen Informatie
Eenmaal dit potje gezien, ging ik uiteraard direct kijken naar de website of alles klopte. Ik was verbaast over het feit dat de promofoto erg veel leek op de werkelijke foto. Wat een leuk uiterlijk is dit toch! Wat origineel ook, door de dop en de vorm van het potje. Ik ben helemaal enthousiast hierover. Hebben jullie al het schattige bloemetje gezien? De prijs is dus op dit moment €1,99 en de topcoat heeft een inhoud van 12ml (al staat er op de website 9ml, dit klopt dus niet). Lekker veel dus. De nagellak heeft geen naam en het merk is B.B van BPS. Ook ben ik erg onder de indruk van de verkooppagina. Er staat veel informatie op en het is allemaal duidelijk en overzichtelijk. Zo kan je alles goed zien en weet je waar je aan toe bent.
Nog een enorme pluspunt vind ik het feit van niet te veel poespas op deze flesjes. Dit flesje is redelijk doorzichtig en daardoor kan je dus alles zien. Van mij hoeft er dan ook niet uitgebreid iets op te staan en zoals dit hier gedaan is vind ik dit prima. Juist doordat het zo doorzichtig is, kan je het leuke bloemetje erg goed zien. 


Het Testen
Zien jullie hoe eenvoudig de achterkant gedaan is? Maar dat het toch mooi overkomt door de vorm van het potje? Ook ben ik erg onder de indruk van de dop. Ik raad aan de nagellak open te maken aan de kant met de figuurtjes. De andere kanten zijn vrij glad en daardoor sneller kans op glijden. Er staan overigens geen inrediënten op de achterkant.
De applicator ziet er vrij goedkoop uit. Voelt verder niet verkeert en is lekker soepel. Hij is wel aan de redelijk dunne kant, maar doordat het een topcoat is maakt dit niet zoveel uit. Het is handig gekozen om het doorzichtig te doen! 


De Resultaten
Ik heb de topcoat nog niet echt heel uitvoerig getest. Dus ik kan ook niet zeggen of dit een long lasting topcoat is. Wel kan ik jullie zeggen dat het nagellakje doet wat het belooft. Op de website van BPS staat het volgende:
''Professional quality nail polish ingredients which give glossy and long-lasting nail color. Comes with brush making nail art fast and easy for everyone.Allow you to create beautiful nail designs in short time.''
Bij het aanbrengen van de topcoat merkte ik direct dat het glossy-effect duidelijk zichtbaar is, mooi! 
Bij dit soort nagellakken verwacht je dat, zodra je de dop eraf haalt, je de geur ruikt. Dat is echter niet zo. In de meeste gevallen werkt de geur vaak pas als de topcoat opgedroogt is, Ik merk overigens direct op dat de nagellak niet megasnel droogt, maar ook niet langzaam. Binnen enkele minuten zijn je nagels goed droog!
De nagellak die ik hier draag is overigens van Essie (Tart Deco), die ik laatst liet zien. 
Deze nagellak zou overigens hydraterend en verzorgend moeten werken door de olie die hier verwerkt zit. 
Nadat ik enkele minuten gewacht heb, ging ik ruiken aan mijn nagels. Ik rook echter niks! Dit bleef zo zelfs na tien minuten wachten rook ik nog steeds niks. Jammer! Het is een mooie topcoat met een leuke glossy shine, maar je moet niet al teveel van de geur verwachten. Het kan natuulijk ook zijn dat ik net een verkeerde geur heb! Wat vinden jullie?



Facts:
Merk: B.B
Naam: Parfumed Topcoat
Inhoud: 12ml
Prijs: $2.90
Verkrijgbaar bijBornPrettyStore
Dekking: n.v.t.
Droogtijd: 10min.
Makkelijk aan te brengen: Redelijk
Makkelijk te verwijderen: Ja
Glitter/Gloss/Matt: Glossy
Eindcijfer: 6.3

Mijn mening: Het is leuk bedacht, maar het ruikt totaal niet naar parfum. Ook vond ik het geen goede topcoat. Het oogt echter wel leuk en ziet er super vrolijk uit. Helaas jammer dat dit potje niet meer verkrijgbaar is!
Voordelen: leuk uiterlijk en betaalbaar, verschillende topcoats.
Nadelen: Behalve een glossy effect geen goede topcoat, Duurt lang met drogen en geeft geen parfumgeur vrij (of nauwelijks).

Dit was deel drie van de vier reviews van BornPrettyStore. Wat vinden jullie tot nu toe van de producten? Ik hoor graag jullie meningen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten