zondag 8 september 2013

Get To Know Me: Instagram, Week 36

Woow! Is het alweer zondag? Wat is de tijd snel voorbij gegaan zeg. Deze week was vrij snel verlopen voor mij. Zo kan je onder andere lezen dat ik naar Hoek van Holland ben geweest, maar ook dat ik nog even naar de Etos ben geweest voor wat leuke feather nagellakjes. Nieuwsgierig naar mijn week? lees dan verder....


Get To Know Me, Instagram: Week 36
Zondag aan het einde van de middag heb ik nog een keer gelnagels gezet van Essence. Dit keer ging het vele malen beter. Het is inmiddels een week geleden dat her erop zit en het enige wat er eigenlijk op aan te merken is de uitgroei, dat ga je gewoon helaas niet tegen. Binnenkort komt er een uitgebreide review over online met mijn mening. Bekijk hier hoe ik het aanbreng. Ik kan eigenlijk maar één ding zeggen, ik ben dik tevreden! Het kost even wat keren oefenen, maar het doet zeker wat het belooft.
Op zondag was ik ook nog even naar de stad gegaan en swatchte deze nagellak. De review is al gemaakt en deze verwacht ik zo snel mogelijk online. Dit is echt de best dekkende metallic lak ooit!
'
Ook kwam ik dit lakje nog tegen een ontzettend mooi mintlakje van NYC in het tijdelijke uitgebreide assortiment. Dit lakje heet blue sky en dekt serieus perfect in twee lagen! Kost €2,49 als ik het uit mijn hoofd weet en is verkrijgbaar bij de Kruidvat. Alle nagelfoto's die je trouwens ziet zijn onbewerkt en direct met mijn mobiel gemaakt.
Op maandag was ik vrij en had ik een hele rustige dag. Toen heb ik behoorlijk wat veel artikelen gemaakt en vooruit gewerkt. Deze imageplate kwam ook nog binnen die ik nog niet zo heel lang geleden via BornPrettyStore had besteld. Deze kost op dit moment slechts $0,99 inclusief verzendkosten en met mijn code SVAG10 krijg je zelfs nog 10% korting! Op dinsdag heb ik vooral gewerkt.
Op woensdag ben ik met vriendlief naar het strand geweest. Om precies te zijn, Hoek van Holland. Met de trein ben je er in twintig minuten. We hebben er gewoon even gezellig wat gegeten en gedronken.
Op donderdag was ik ook vrij en las ik op een blog (sorry als ik het even vergeten ben welke blog dit was) dat de Etos feather effect nagellakjes zou hebben. Gaaf! Ik wilde al graag die Sally Hansen Fuzzy Coat lakjes hebben, maar die vind ik persoonlijk iets te duur en deze lakjes zijn ook wel redelijk duur, maar nog wel betaalbaar en kosten €4,99. Ook had Etos eigen huismerk een aanbieding: tweede lak voor de helft van de prijs. Normaal gesproken ben ik niet zo'n megafan van dit merk, maar deze twee vond ik wel erg mooi. Totaal betaalde ik hier €3,75 voor.
Vrijdag was ik onverwachts vrij en ben ik met de familie van mijn vriend en mijn vriend naar de kinderboederij in de buurt gegaan. Toen maakte ik deze foto, beetje overbelicht. Vond hem wel schattig!
Zaterdag heb ik gewerkt en ben ik in de avond naar de film Riddick geweest. Echt een aanrader, weer eens iets anders dan je gewend bent en tsja, Vin Diesel speelt erin, do I need to say more?


Dit was mijn week, vrij rustig maar toch vrij gevarieerd en veel gedaan. Ik ben vooral benieuwd naar hoe jullie week verloopt. Hebben jullie nog leuke dingen mee gemaakt?
P.s. volg je mij al op instagram? @myfantasticnails. Ik volg iedereen altijd terug!

3 opmerkingen: