zondag 15 september 2013

Get To Know Me: Instagram, Week 37

Afgelopen week was voor mij een soort vakantieweekje. Heb niet gewerkt en het vrij rustig gehouden. Wel ben ik naar de stad geweest, want het nagellakfestival is er weer en ook even langs de Action. Verder vooral me bezig gehouden met mijn project 'Nagellak Swatchen' en zo nu en dan het een en ander schoonmaken.



Get To Know Me: Instagram, Week 37
Vorige week zondag ben ik met mijn vriend en schoonzus naar het Tonnetje Steken geweest. Dit is een zeer oude traditie die ieder jaar in schiedam gehouden wordt. Op mijn instagram account had ik een filmpje geplaatst. De kampioenschappen vinden hier ook plaats. Erg leuk en een hele gezellige sfeer. Bij thuiskomst echter, kwam mijn vriend deze rups tegen. Brrr!! Ik krijg er de kriebels van als ik er naar kijk. Jullie?
Op maandag was ik bezig met het maken van de TAG 'Colours of The Rainbow' deze had ik gemaakt als nagellakeditie en ik kreeg er leuke reacties op! Bekijk het artikel hier.
Ook plaatste ik deze foto van twee favorieten van mij, maar helaas Limited zijn. Onwijs gaaf en ze moeten deze gewoon in het vaste assortiment doen!
Op dinsdag was het nagellakfestival er eindelijk! Dat betekende dus op alle nagellak, verzorging en kunstnagels 1+1 gratis. Ik heb vrij veel removers ingeslagen (al ga ik binnenkort meer kopen denk ik) en wat gelproducten. Daarnaast heb ik alleen deze lakjes voor mijzelf meegenomen. Er zijn nog wat lakjes die ik voor een winactie heb gekocht. Binnenkort hoor je hier meer over!
Op woensdag had ik deze foto geplaatst. Op dat moment was ik dus bezig met mijn nagellak project. Wat ik hiermee doe is eigenlijk per kleur mijn nagellakjes swatchen. Op deze manier kan ik makkelijker kleuren uitzoeken en vergeet ik ze minder snel. Ook ben ik al op ontzettend mooie combinaties gekomen. Bij de bovenstaande foto zie je enkele groen/groenblauwe lakjes. Inmiddels zijn deze bijna allemaal klaar, behalve twee die nog, naar mijn mening, niet goed dekkend zijn. 
Op donderdag was ik nog naar de Action geweest in Maassluis. Deze is bizar groot en heeft heel veel dingen die wij niet hebben (ook al is die van ons ook best groot). Deze drie paar oorbellen spotte ik en die kosten slechts €0,75! De kwaliteit is verder prima. Ik nam één nagellakje mee en twee linten met een lace patroontje. Hiermee ben ik aan het experimenteren voor een nail art. Ik nam ook nog andere dingen mee, maar die zijn niet boeiend genoeg om op de foto te zetten :).
Bij thuiskomst gelijk het MAX lakje getest. Wat een mooi lakje is dit. Dit is een perzikachtig rozige kleur. Over het lakje bracht ik de glitter topper aan van de BE LOUD! collectie. Love it, alleen mijn camera wilde alleen mijn wijsvinger scherpstellen:(.
Op vrijdag was ik al aardig op weg met het swatchen en labelen van mijn nagellakjes. Dit is hoe het er toen uitzag. Ik probeer het nu wel allemaal gescheiden te houden, glitterlakjes en bijzondere lakjes bijvoorbeeld bij elkaar en alle gewone lakjes. Ik wist niet dat ik zoveel groene lakjes zou hebben! Ook heb ik er een aantal weg kunnen doen, deze waren te oud, te dik of bijna op. Deze dingen heb ik overigens op Ebay gekocht onder de zoekterm 'Nail Fan'. 
Op zaterdag wilde ik weer eens een nail art maken. Ik weet het, ik ben verslaafd geworden aan de stamping plates. Vooral die van BornPrettyStore. Eens in de zoveel tijd hebben ze onwijs gave plates voor $0,99 inclusief verzendkosten. Super cheap en het doet niet onder Konad. Ik hoop dat de tutorial binnenkort online komt!


Als ik zo alle foto's achter elkaar zet realiseer ik me pas hoeveel ik bezig ben geweest met mijn blog en weinig met andere dingen, hahah! Achja soms is dat wel eens lekker om te doen. Hoe was jullie week verlopen? 
P.S. Volgen jullie mij al op instagram? @myfantasticnails? Ik volg altijd iedereen terug!

3 opmerkingen: