dinsdag 10 september 2013

Kruidvat nagellakfestival 1+1 gratis

Een keer per halfjaar heeft de kruidvat het zo genoemde nagellakfestival. Hierbij zijn vele merken 1+1 gratis en ook vanaf vandaag is deze er weer. Deze aanbieding geldt op nagellak, nagelverzorging en kunstnagels. Ik weet in ieder geval dat ik behoorlijk wat remover ga inslaan (dat gaat altijd zooo hard bij mij!)




Deze actie geldt vanaf 10 september tot en met 22 september. De merken die aan deze actie meedoen zijn: Catrice, Essence, Rimmel London, Gosh, L'Oreal Paris, Herôme, Bourjois, Maybelline, Sally Hansen, NYC. 

Ben jij, net als ik, een nagellakliefhebber? Dan is nu je kans op behoorlijk wat in te slaan voor een leuke prijs. Of twijfel je nog over dat ene nagellakje? Dan zou ik zeker aanraden dit nu te kopen. 


Ik zelf heb wel een aantal dingen op het oog om te kopen, zo wil ik graag wat remover kopen en misschien nog een nagellakje, maar dat denk ik bijna niet. Zeker niet omdat ik deze maand nu al aan mijn limiet zit, oepsie:P. Wat ben jij van plan te gaan kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten