maandag 9 september 2013

Mooie Combinatie: HEMA+Essence

Het is alweer een tijdje terug sinds ik de laatste Mooie Combinatie geplaatst heb. Ook is het voor mij een tijd geleden dat ik gebruik gemaakt heb van deze twee lakjes. In eerste instantie is het niet mega speciaal, maar onder fel licht is het erg mooi! 



Mooie Combinatie: HEMA+Essence
We weten allemaal dat glitters erg mooi staan bij een donkere basislak. Bijvoorbeeld zwart of donkerblauw. Wisten jullie echter ook dat het ontzettend mooi kan zijn onder een holografische lak? Op deze manier heb je een explosie van glitters op je nagels en val je zeker op bij een leuke gelegenheid.
Als eerste heb ik twee lagen van het prachtige lakje van de HEMA aangebracht. Voordat de hema de holografische lakjes uitgebracht had was dit een echt gewild lakje voor holo-liefhebbers. Wat bleek nou, deze lak heeft namelijk iets holografisch in zitten. Dan heb ik het uiteraard over lakje nummer 826 die met twee lagen erg mooi is voor op je nagels. Dit is een bordeauxrode kleur met een zwarte gloed erdoor. Echter in de zon is het erg speels door alle hologlitters. Bekijk de review van dit lakje hier.
Om het holo-effect nog een tintje erbij te geven besloot ik er wat microglitters over te doen. Deze glitters zijn afkomstig van de lak van Essence genaamd 105, Party Princess en is van zichzelf al ontzettend mooi, maar over een ander lakje nog mooier. Party Princess heeft een jelly basis met een roze kleur. Hierin bevinden zich glitters van allemaal hetzelfde kleine formaat in allerlei kleuren,waarvan blauw het meeste opvalt. Hiervan heb ik slechts één laag gebruikt en aangebracht. Doordat de lak een rozige basis heeft, wordt de rode onderlak iets minder rood. Dit lakje heb ik laten zien in 'Mijn Top 5, Vernieuwde Essence lakjes'. Deze review kan je hier lezen.
Ik kan er geen genoeg van krijgen er naar te kijken. Het effect is ontzettend vrolijk en speels, maar toch ook classy. In het echt is de het WOW-factor nog vele malen groter!


Wat vinden jullie van deze combinatie? Wat zouden jullie de volgende keer graag willen zien? Laat het me weten in een comment!

2 opmerkingen: