donderdag 19 september 2013

Preview: Essence, TE Beauty Beats

Dat Essence een sponsor is van de Justin Bieber-tour wisten we inmiddels al. Maar wisten jullie ook al dat Essence uit komt met een speciale Trend Editie gericht op deze tour? Deze Trend Editie zal in oktober uitkomen en is speciaal gericht op alle Beliebers onder ons. Kijken jullie mee?



Preview: Essence, TE Beauty Beats
Ben jij een stoere Belieber en houd je wel van stoere kleuren op je nagels? Of ben jij een echte girly Belieber en houd je meer van typische meisjes kleuren? Dan is nu je kans, met deze Trend Editie is voor ieder wat wils en zal je kleuren als mint, roze, paars en grijs tegen komen. Deze lakjes gaan €1,89 kosten.
Van links naar rechts zijn de namen: 
1) Baby, Baby, Oohh!
2) I'm Backstage
3) As Long As You Love Me
4) Groupie At Heart

Naast de nagellakjes brengt Essence ook een Paper Print+ Solution uit, zodat jij jouw nagels kan versieren met Justin Bieber afbeeldingen. 
Deze solution zal dezelfde prijs hebben als de nagellakjes (€1,89) en de Paper Print €1,39. 
Uiteraard komen er nog meer producten uit om jouw look compleet te maken als je een Belieber bent. 

Dit is een collectie die ik aan mij voorbij laat gaan, vooral omdat ik totaal GEEN Belieber ben. Nee, integendeel. Echter voor de meiden die dat wel zijn is dit een erg leuke Trend Editie die vanaf oktober t/m november ligt deze Trend Editie in de winkels.

3 opmerkingen:

  1. Ik ben ook geen Belieber, maar als er een mooi kleurtje tussen zit dan neem ik die misschien wel mee :) Al vind ik het redelijk standaard kleuren eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies wat ik dacht! :) Vind ze een beetje standaard...

      Verwijderen